بررسی عملکرد سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در سال گذشته

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۷۶۶۶
بررسی عملکرد سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در سال گذشته
در نشستی که با حضور رئیس،قائم مقام و معاونین حوزه های مختلف سازمان برگزار شد، اهداف و برنامه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۰ برگزار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، حسین اخلاقی در قالب دستورالعمل اجرایی اهم برنامه های عملیاتی سازمان در سال ۱۴۰۰ را جهت بررسی و اجرا به قائم مقام و معاونین سازمان ابلاغ کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان توانسته پاسخگویی مناسب و عملکرد قابل قبولی در حوزه های تخصصی خود داشته باشد، افزود: اتمام کلیه پروژه‌های نیمه تمام در حوزه‌های فعالیتی سازمان در دستور کار قرار دارد.

اخلاقی عنوان کرد: عملکرد سازمان در شش ماهه دوم سال ۹۹ نسبت به شش ماهه اول همین سال فراتر رفت و توانستیم با افزایش اعتبارات، خدمات مطلوب‌تری را در حوزه حمل و نقل عمومی و ترافیک به شهروندان ارائه کنیم.

وی  در ادامه نیز با اشاره به فعالیت‌های سه ماهه نخست این سازمان، اضافه کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی مواردی از جمله بهسازی و  ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس ،هوشمند سازی تقاطع ها و همچنین نصب علائم ترافیکی انجام شده است.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: در حوزه بار و کالا نیزمی توان به اجرای طرح تخصیص سهمیه سوخت به خودرو های دارای مجوز و صدور پروانه بهره برداری شرکت های حمل ونقل اشاره کرد.

اخلاقی در خاتمه پس از ارائه عملکرد سه ماهه توسط معاونین عنوان کرد: امید است در سال جاری نیز با افزایش اعتبارات و بودجه بتوانیم در خصوص حمل و نقل عمومی خدمات مطلوب تری را به شهروندان ارائه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز