در بازدید از کارخانه تن ماهی بندرعباس ، مشکل آب این واحد بررسی شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۸۳۰۱
در بازدید از کارخانه تن ماهی بندرعباس ، مشکل آب این واحد بررسی شد
با حضور بازرس کل استان هرمزگان ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و مدیرکل آب و فاضلاب استان و جمعی از مدیران از کارخانه تولید تن ماهی بندرعباس بازدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، هدف از این بازدید رسیدگی به مشکل آب واحد تولید است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان در نشستی که برای بررسی مشکل این واحد و دیگر واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی شماره یک و دو بندرعباس برگزار شد ، اظهار داشت : یکی از نیازهای اساسی در دو شهرک صنعتی مذکور که از قدمی ترین شهرکهای صنعتی بندرعباس است ، مرتفع نموده مشکل آب این واحدهاست.

خلیل قاسمی ضمن اشاره به شعار سال بیان داشت : یکی از موانع واحدهای تولیدی این دو شهرک، کمبود آب است که با بررسی و مرتفع نمودن آن، واحدهای تولیدی با ظرفیت موجود می توانند تولیدات خود را داشته باشند.

وی ضمن تاکید به همیاری سایر دستگاههای در مرتفع نمودن موانع موجود صنایع در حوزه خود، افزود: مشکل واحدهای تولیدی اگر رفع شود، رونق تولید نیز در استان اتفاق خواهد افتاد.

رضا ستائی مختاری در این نشست اظهار داشت : در شرایط حاضر، از تولید نمی توان غفلت کرد.

بازرس کل استان هرمزگان ضمن تاکید حمایت از تولیدات استان افزود: صنایع نباید تولیدشان با مشکلاتی که می توان در استان مرتفع شود، قطع شود.

مختاری خاطر نشان کرد: کارخانه تن ماهی بندرعباس یک میراث است و این کارخانه یک برند استانی است که بایستی آن را به یک برند ملی تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: تولیدات این کارخانه باید توسعه پیدا کند و توان رقابت با سایر برندها را داشته باشد.

وی در پایان بیان داشت : مشکل آب دو شهرک صنعتی یک و دو در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و تا زمان برگشت به روال عادی، پیگیری هفتگی صورت می پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز