مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

از برگزار کنندگان کنکور ۱۴۰۰ تست کرونا گرفته می شود/ داشتن اتاق ایزوله برای بیماران خاص و اتاق قرنطینه برای بیماران کرونا در تمامی حوزه ها الزامی است

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۸۶۸۳
از برگزار کنندگان کنکور ۱۴۰۰ تست کرونا گرفته می شود/ داشتن اتاق ایزوله برای بیماران خاص و اتاق قرنطینه برای بیماران کرونا در تمامی حوزه ها الزامی است
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شرط برگزاری آزمون کنکور در حوزه ها، تأیید بازرسان بهداشت هر منطقه است و تمامی عوامل برگزار کننده کنکور 1400 باید تست کرونا داده باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، ایرج بیت اللهی در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور 1400 گفت : در کنکور سال جاری قریب به 28 هزار داوطلب شرکت می کنند که از این تعداد، 19 هزار و 839 در حوزه های آموزش و پرورش آزمون خواهند داد.

وی افزود : کنکور سال جاری در 13 منطقه آموزشی استان و در رشته های ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان در تاریخ 9 الی 12 تیرماه برگزار می شود که میناب و بندرعباس با سه هزار و 600 داوطلب بیشترین سهم را در کنکور دارد.

به گفته بیت اللهی، سلامت داوطلبین بالاترین اولویت در برگزاری کنکور است و برگزاری کنکور در حوزه ها منوط به تأییدیه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در حوزه های امتحانی توسط بازرسان بهداشت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: غربالگری عوامل برگزار کننده کنکور با گرفتن تست کرونا انجام خواهد شد و داشتن اتاق ایزوله برای بیماران خاص و اتاق قرنطینه برای بیماران کرونا در تمامی حوزه ها الزامی است.

بیت اللهی گفت: کنکور سال 1400 در روز چهارشنبه 9 تیرماه با آزمون رشته هنرآغاز می شود و آزمون علوم انسانی و ریاضی پنج شنبه 10 تیر، علوم تجربی جمعه 11 تیر و آزمون زبان خارجه در روز شنبه 12 تیرماه در 193 حوزه امتحانی استان برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: داوطلبین کنکور 1400 در حوزه های آموزش و پرورش شامل دو هزار و 814 نفر در رشته ریاضی، هفت هزار و 848 نفر در علوم انسانی، شش هزار و 370 نفر در رشته تجربی، یک هزار و 519 نفر در زبان خارجه و یک هزار و 288 نفر در رشته هنر می باشند.

نظر شما