مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان خبر داد :

جریمه ۹۰ خودرو طی یک هفته اخیر به علت عدم رعایت محدودیت تردد شبانه در رودان

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۰۷:۵۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۰۱۰۱
جریمه ۹۰ خودرو طی یک هفته اخیر به علت عدم رعایت محدودیت تردد شبانه در رودان
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان گفت : طی یک هفته اخیر 90 خودرو به دلیل عدم رعایت محدودیت های کرونایی تردد در رودان اعمال قانون و جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر عباس علیمراد در هفدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان رودان با تشریح وضعیت شیوع کووید 19 در رودان عنوان کرد : تعداد مبتلایان و به دنبال آن فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان در حال افزایش است که این حاکی از سهل انگاری و ساده انگاری کرونا ویروس در میان عامه مردم می باشد.

وی افزود : آنچه باعث بی اثر شدن محدودیت های کرونایی در شهرستان و افزایش ابتلا به کرونا شده ، دورهمی های کوچک و بزرگ ، عروسی ها و مراسمات عزا بوده است.

فرماندار شهرستان گفت : رودان در سطح استان بیشترین میزان افزایش ابتلا به کرونا را در یک ماه اخیر داشته است و این رویه ما را به زودی با بحران روبرو می کند.

دکتر غلامپور تصریح کرد : هر فرد باید در محدوده کوچه و محله خود یک بازرس بهداشت باشد و با مشارکت ریش سفیدان محله از برپایی مراسمات پر جمعیت جلوگیری نمایند.

 وی همچنین از جریمه 90 خودرو در یک هفته اخیر به علت عدم رعایت محدودیت تردد شبانه در رودان و معرفی 11 نفر از بانیان مراسمات عروسی و دورهمی ها به دادگستری و صدور حکم جریمه سنگین مالی برای هریک از آنان خبر داد.

هفدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان رودان به ریاست دکتر غلامپور فرماندار و با حضور دکتر علیمراد مدیر شبکه بهداشت  و سایر اعضاء ستاد با موضوع بررسی وضعیت شیوع کرونا در شهرستان تشکیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز