مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان :

اجرای ۴۳۰ کیلومتر راه روستایی در بشاگرد

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۲۰۳۳۸۶
اجرای ۴۳۰ کیلومتر راه روستایی در بشاگرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از اجرای ۴۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ یوسف عابدینی با اشاره به وجود حدود هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه خاکی و صعب العبور در شهرستان بشاگرد گفت : این راه‌ها بیشتر در بستر رودخانه است و بیش از۸۵۰ کیلومتر از این راه مربوط به روستا‌های دارای بیش از ۲۰ خانوار است.

وی گفت : در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان به عنوان متولی راه روستایی در حال اجرای عملیات خاکبرداری و زیرسازی بالغ بر ۴۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در خصوص راه روستا‌های تومان احمد و گاوکش از توابع بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد ، افزود : طول این مسیر از دوراهی ملکن تا روستای گاوکش ۷۶ کیلومتر است که ۳۳ کیلومتر آن از دوراهی ملکن تا روستای نیکدشت در حال اجرای آسفالت و مابقی مسیر بطول ۴۳ کیلومتر از روستای نیکدشت تا روستای گاوکش به دلیل مشکلات اعتباری هنوز اجرایی نشده است.

عابدینی گفت : برای بازگشایی و آسفالت مسیر ۴۳ کیلومتری باقیمانده و احداث ابنیه فنی بزرگ بر روی رودخانه جگین و سر شاخه‌های آن در طول این مسیر ، به اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی گفت : بیشتر این جاده‌ها در بستر رودخانه‌های فصلی قرار دارند که متاسفانه بعد از هر بارندگی مسیر ارتباطی قطع می‌شود و همکاران راهداری شهرستان بشاگرد به صورت مداوم نسبت به بازگشایی و تسطیح مسیر اقدام می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز