فرماندار قشم :

ریل گذاری مطمئن قطار توسعه با گسترش درآمدهای مالیاتی ممکن می شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۳۸۱۸
ریل گذاری مطمئن قطار توسعه با گسترش درآمدهای مالیاتی ممکن می شود
فرماندار شهرستان قشم گفت : تغییر مسیر قطار توسعه کشور به ریل مطمئن و تمرکز زدایی از منابع محدود فنا پذیر و افزایش درآمدهای پایدار و مولد با گسترش فرهنگ مالیاتی و تشریح خدمات بنیادی این حوزه به عموم مردم بویژه فعالین اقتصادی، دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر علیرضا نصری در بازدید از معاونت اداره کل مالیاتی هرمزگان در شهرستان ضمن تبریک روز مالیات و قدردانی از تلاش های مجموعه مدیریت حسابرسی قشم افزود : پرداخت مالیات توسط صاحبان مشاغل و سرمایه با بکار گیری همه ابزارهای آموزشی ، اطلاع رسانی ممکن برای آگاهی بخشی اثرات بی نظیر آن در پیشرفت و توسعه پایدار  به فرهنگی فراگیر و مطالبه عمومی تبدیل شود.

فرماندار شهرستان قشم با اشاره به فعالیت سازمان منطقه آزاد در شهرستان و قوانین معافیت مالیاتی اینگونه مناطق تصریح کرد: ظرفیت های متنوع بخش سرمایه گذاران حوزه های مختلف صنعتی،  گردشگری، تجاری و شیلات، می توانند از معافیت های مالیاتی پیش بینی شده در قوانین جاری کشور بهره مند شوند.

در بخشی از این بازدید معاون اداره کل مالیاتی هرمزگان و مدیر حسابرسی مالیاتی شهرستان قشم گفت: فلسفه وجودی مدیریت امور مالیاتی و تشکیلات مرتبط تنها برای وصول مالیات نیست و فعالین اقتصادی ما را به عنوان بازویی در خدمت خودجهت بهره مندی از تسهیلات و معافیت های مالیاتی پیش بینی شده درقانون ببینید.

رضا کوهستانی افزود: صاحبان املاک تجاری،  مشاغل و  اشخاص حقوقی با ثبت و تسلیم اظهار نامه الکترونیکی در موعد مقرر می توانند از تسهیلات و معافیت های مالیاتی بهره مند شوند.

مدیر حسابرسی مالیاتی شهرستان قشم ادامه داد:۳۷۰۰نفر از مودیان فعال در بخش مشاغل جزیره نسبت به  تسلیم اظهار نامه الکترونیکی عملکرد ۱۳۹۹خویش اقدام نموده اند.

کوهستانی رقم سال گذشته را ۳۶۰۰ فقره ذکر و از نماینده عالی دولت در شهرستان درخواست پیگیری و مساعدت برای راه اندازی اتاق اصناف در سطح شهرستان با توجه به تعدادزیاد اصناف و فعالین اقتصادی جهت بهره مندی از مزایا و تسهیلات قانونی و در جهت تسهیل ارتباط بیشتر و اطلاع رسانی تکالیف و قوانین مالیاتی را نمودند.

وی تصریح کرد: تعداد زیاد کسبه شهرستان وساماندهی آنان جهت بهره مندی از قوانین معافیت مالیاتی را برای فعالین اقتصادی موثر می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز