مهر تایید وزارت نفت بر طرح ارائه شده شرکت گاز هرمزگان

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۶:۰۴
کد خبر: ۱۲۰۳۸۲۴
مهر تایید وزارت نفت بر طرح ارائه شده شرکت گاز هرمزگان
طرح ارائه شده شرکت گاز هرمزگان به نخستین نشست تخصصی شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت از بین ۴۴ طرح ارائه شده به عنوان یکی از طرح‌های برتر معرفی و مهر تایید گرفت. اداره کل فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک وزارت نفت در سال ۱۳۹۹ برای اولین بار در سطح صنعت نفت، نشست تخصصی شناسایی اقدامات برجسته حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حمیدرضا ناصری رئیس فناوری اطلاعات شرکت گاز استان هرمزگان با بیان خبر بالا گفت : این نشست با توجه به شرایط موجود جامعه ، کلیه مراحل ان به صورت مجازی برگزار شد.

وی گفت : شناسایی توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و مدیریتی همکاران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات چهار شرکت اصلی ، ایجاد انگیزه ، ارتقاء خودباوری کارشناسان و ترغیب متقاضیان به توسعه و گسترش پروژه‌های فاوا ، معرفی طرح‌های برجسته و موفق به مدیران ارشد سازمانی و در نهایت بهره‌گیری از طرح‌های اقتصادی و چابک به منظور تسری در صنعت نفت را ازمهمترین اهداف برگزاری این نشست اعلام نمود

 ناصری، گستره تحت پوشش این نشست شامل کلیه شرکت‌های اصلی و تابعه وزارت نفت که مشمول خصوصی‌سازی نشده اند، اعلام کرد.

وی گفت : شرکت گاز هرمزگان در این نشست با وجود مشکلاتی از قبیل کمبود نیروی متناسب با حجم پروژه وهمچنین نو پا بودن این شرکت، توانست همسو با آخرین استاندارد‌های جهانی و در ارتباط با حفظ محرمانگی ، یکپارچگی و صحت اطلاعات حیاتی حوزه نفت و گاز اقدام به پیاده‌سازی استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات کند.

کارشناس امنیت شبکه شرکت گاز هرمزگان نیز در ارتباط با طرح پذیرفته شده این شرکت در نشست تخصصی شرکت نفت اظهار داشت : این شرکت با شناسایی و محاسبه ریسک‌های موجود اقدام به برطرف‌سازی آن‌ها و برنامه‌ریزی جهت بالا بردن سطح امنیت سازمانی مبادرت ورزیده است.

مازیار حمزوی اظهار کرد : دستاورد‌های این طرح شامل قرار دادن اطلاعات طبقه‌بندی شده در اختیار ذی نفعان بر اساس نیاز آن‌ها ، محاسبه و برطرف‌سازی ریسک‌های موجود ، تدوین برنامه اجرایی جهت برطرف‌سازی ریسک‌ های آتی و تسهیل در سرویس دهی امن به ذی نفعان شرکت گاز استان هرمزگان است.

بنا بر این گزارش ، شرکت ملی گاز فعالترین شرکت در نشست تخصصی اداره کل فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شناخته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز