با حضور استاندار هرمزگان صورت گرفت ؛

افتتاح پروژه گازرسانی به شهر رودان

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۲۰:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۴۰۰۵
افتتاح پروژه گازرسانی به شهر رودان
باحضور استاندار و مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، فرماندار شهرستان رودان و جمعی از مسئولین استانی و محلی و شهروندان رودانی، پروژه گازرسانی به شهر رودان، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان،  مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، ضمن اشاره به افتتاحیه پروژه گازرسانی به شهر رودان با حضور دکتر همتی، استاندار هرمزگان، افزود: با افتتاح پروژه گازرسانی به شهر رودان، نزدیک به ۱۰ هزار خانوار از این نعمت خدادادی بهره مند شده اند.

فواد حمزوی،افزود : میزان اعتبار این پروژه، ۴۷۰میلیارد ریال بوده و ۱۸۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در این شهر جهت گازرسانی اجرا شده و بی شک با ورود گاز شهری به هر منطقه، زیرساخت لازم برای توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه‌های پرورش صیفی‌جات، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه CNG را به‌دنبال دارد.

وی، خاطر نشان کرد: از همدلی و همراهی مردم و مسوولان شهرستان رودان که در زمان انجام این پروژه با همکاران ما کمال همکاری را داشته اند، تقدیر و تشکر می نمایم.

 

حمزوی عنوان کرد: با جریان یافتن گاز طبیعی در این شهر و استقبال و استفاده شهروندان رودانی از این نعمت خدادای، امید داریم شاهد کاهش مشکلات و دغدغه شهروندان رودانی برای تهیه سیلندر گاز و سایر سوختهای مایع باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، تصریح کرد: شرکت گاز هرمزگان هیچ گونه دخل و تصرفی درخصوص تهیه و توزیع سیلندرهای گاز نداشته و تمام تلاش همکاران ما در این شرکت، ایجاد بسترهای لازم جهت رفاه و امنیت بیش تر و بهتر برای شهروندان هرمزگانی با استفاده از گاز طبیعی است.

نظر شما