جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خبر داد :

تشدید طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اجرای گام پنجم واکسیناسیون کرونا در هرمزگان

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۷:۵۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۴۳۲۳
تشدید طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اجرای گام پنجم واکسیناسیون کرونا در هرمزگان
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از اجرای گام پنجم طرح شهید سپهبد حاج قاسم ( واکسیناسیون کووید-۱۹) توسط این سازمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و پشتیبانی فرمانداران شهرستان ها ، به ویژه فرماندار شهرستان بتدرعباس خبر داد و گفت : در این رابطه تعداد ۸ مرکز تجمیعی ، تجهیز و بالغ بر ۱۰۰ تیم ثابت و ۳۵ تیم سیار سازماندهی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ پاسدار موسی رنجبری افزود : در بازه زمانی ۱۰ روز توسط ۳ مرکز ، بیش از ۴۵۰۰ دوز واکسن تزریق انجام شد و در صورت تامین واکسن ، این سازمان آمادگی این را دارد ، روزانه در مراکز تجمیعی و تیم های سیار بالغ بر ده هزار نفر را واکسینه کند.

وی تصریح کرد : از شروع گام پنجم طرح واکسیناسیون تا به امروز ، حدود ۵۰۰ نفر در قالب 135 تیم تخصصی و ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی ، نظارتی و ترابری کار با واکسیناسیون در هرمزگان را انجام می دهند.

رنجبری تصریح کرد : تمامی تیم ها و عوامل اجرایی به صورت رایگان و خودجوش و با عشق خدمت به مردم و یاد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی با این سازمان همکاری می‌کنند که از این عزیزان بسیار سپاسگزار هستیم.

جانشین بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با اشاره به افزایش ثبت نام کنندگان برای دریافت واکسن کرونا اذعان کرد : در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام نیاز کند ، این سازمان در کمترین زمان ممکن نسبت به افزایش تیم‌ها و سرعت بخشیدن به کار واکسیناسیون اقدام خواهد کرد.

این طرح از هشتم تیرماه سال جاری در هرمزگان آغاز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز