از ابتدای امسال تاکنون ؛

تعمیر هفت شناور در مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران در بندرعباس

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۵۰۰۹
تعمیر هفت شناور در مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران در بندرعباس
از ابتدای امسال تاکنون هفت فروند شناور مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران در بندرعباس تعمیر و تحویل کارفرما شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با اشاره به تعمیرات هفت فروند شناور در این مجتمع گفت : این شناور‌ها شامل فله بر شجاع ۲ ، لندینگ کرافت سدار ، لندینگ کرافت نظامی گنجوی۴ (کاتاماران) ، کانتینربر آمیتیس ، کانتینربر ایگل ، شناور خدمات رسان (Oasis) و شناور چندمنظوره شهید سجادی است.

مهدی رضاییان افزود : برای این شناور‌ها تعمیراتی همچون رنگ و سندبلاست بدنه ، تعویض ورق ، تعویض ولو‌ها و لوله ها ، تعمیر شفت و پروانه ، خزه تراشی ، ضخامت سنجی ، اورهال سامانه رانش انجام کار‌های دکوراسیون ، اورهال پمپ‌ها و ژنراتور و موتور اصلی انجام شده است.

وی گفت : ایزوایکو در بخش تعمیر شناور‌ها توانسته توان و دانش خود را ارتقاء داده و تعمیرات تخصصی هرگونه شناور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت انجام دهد.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت هزار و ۱۰۰ هکتار در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس است که مجموعه‌های صنعتی و مدرن بویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است.

ایزوایکو تلاش می‌کند در افق ۱۴۰۴ ، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی سازی ، سکوسازی و ترمینال‌های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز