در آخرین جلسه شورای پنجم با خبرنگارها مطرح شد؛

شعارهای برخی کاندیداها عملی نیست / اشتغال ۵۵۰۰ تَن در شهرداری بندرعباس

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۵۲۴۶
شعارهای برخی کاندیداها عملی نیست / اشتغال ۵۵۰۰  تَن در شهرداری بندرعباس
رییس شورای پنجم شهر بندرعباس ٬ در نشستی خبری در جمع خبرنگارها ،گفت : کاهش درآمد ، بی پولی ، هزینه های بالا باعث شد برخی از کارها انجام نشود اما به نسبت تورم و هزینه ها شهروندان راضی بودند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، اسلام باقار ، افزود : البته اگر شهروندها ناراضی هستند به دلیل بالا رفتن توقع آنهاست و این نارضایتی باعث رشد شده است.

وی با بیان اینکه هزینه های شهری از جیب خود مردم است ، عنوان کرد : شهرداری دولتی نیست و درآمدها مردمی است.

باوقار در خصوص حقوق اعضای شورا مطرح کرد : دستمزدها بصورت حق جلسه دریافت می شود البته  منتی نیست ما برای خدمت به مردم آمده ایم .

رئیس شورای پنجم شهر بندرعباس ادامه داد : برخی از کاندیدا ها قوانین و وظایف شورا را مطالعه نکرده و نمی دانند و قول هایی می دهند که عملی نیست .

باوقار از عملکرد شورا به ۱۴ کیلومتر پیست دوچرخه سواری ،۲۷۹ هزار متر مربع پیاده رو سازی ، ۱۰ تقاطع غیر همسطح ، سه سالن سرپوشیده ،۴۹ زمین ورزشی در محلات به درخواست مردم و... اشاره کرد .

وی مجموع نیروهای شهرداری را ۵۵۰۰  تَن اعلام کرد و افزود :از این تعداد ۲۵۰۰  در بخش خدماتی ،۵۰۰ تَن در بخش فضای سبز ، نیروهای شرکتی یکهزار و ۲۶۰ تَن است .

باوقار اشاره کرد :تمام صنایع آلاینده که از طرف سازمان محیط زیست اعلام شده است مکلف هستند عوارض آلایندگی به شهرداری پرداخت کنند .

وی با اشاره به اینکه ۶۰ میلیون تومان هزینه رسانه اختصاص داده شد ، تصریح کرد : در پنج ماهه ریاست فاطمه جراره بودجه رسانه تمام شد .

باوقار در پایان تصریح کرد : برای ۴ سال دیگر کاندیدای شورای شهر نمی شوم .

 

جمیله دبیری نیا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز