منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس ، تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران را آغاز کرده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۸:۲۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۵۴۲۸
منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس ، تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران را آغاز کرده است
مراحل تبدیل وضعیت ۳۴ نفر از جامعه شاهد و ایثارگر شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس به صورت جدی آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در نشست با حسن خلج طهرانی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس ، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات به موقع این مجموعه در راستای اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران ، گفت : برخلاف بعضی از دستگاه‌های اجرایی که با توجیه های مختلف بخشنامه ابلاغ شده را اجرا نمی‌کنند ، خوشبختانه همکاری و تعامل سازنده منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران شاغل خود، قابل تحسین است.
 
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد و منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در ماه‌های گذشته ، عنوان کرد : با توجه به اینکه براساس نیاز صنایع استان ، تنی چند از فرزندان شاهد و ایثارگر در رشته‌های فنی توسط بنیاد معرفی شدند که هم اکنون در مرحله مصاحبه هستند ، انتظار می‌رود همکاری‌ها تداوم بیشتری داشته باشد.
 
حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس نیز خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سعادت بزرگی دانست و گفت : خدا را شاکریم که این افتخار را نصیب ما کرد تا بتوانیم فرایند استخدام کلیه ایثارگرانی که قرارداد مستقیم با این مجموعه دارند را براساس بخشنامه ابلاغ شده ، انجام دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد : البته با توجه به جلسه‌ای که طی روزهای آینده با صنایع استان برگزار خواهد شد ، در راستای اجرایی کردن بخشنامه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در اسرع وقت ، تأکید خواهیم کرد.

گفتنی است ؛ در این نشست غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ، قاسم صادقی رئیس اداره اشتغال بنیاد استان و جمعی از معاونان منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز