نماینده مردم بندرعباس از اورژانس ۱۱۵ استان بازدید کرد/ تا زمان رفع چالش های اورژانس در کنارتان خواهیم بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۵:۱۰
کد خبر: ۱۲۰۶۱۸۳
نماینده مردم بندرعباس از اورژانس ۱۱۵ استان بازدید کرد/ تا زمان رفع چالش های اورژانس در کنارتان خواهیم بود
در راستای ارتباط متقابل نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی استان ، دکتر منصور آرامی از روند بهره برداری از ساختمان اورژانس پیش بیمارستانی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر منصور آرامی ضمن بازدید از اورژانس ۱۱۵ استان ، به منظور بررسی چالش های حوزه اورژانس ۱۱۵ ، طی دیداری صمیمانه با رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان ، به بررسی کمبودها ، منابع مورد نیاز توسعه و افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی پرداخت.

وی ضمن تقدیر از پرسنل خدوم اورژانس ۱۱۵ استان، تلاش و مجاهدت شبانه روزی این جهادگران حوزه بهداشت و درمان، بخصوص در شرایط بحرانی همه گیری ویروس کرونا را پاس داشت و عنوان نمود، اورژانس ۱۱۵ اولین سازمانی است که در شرایط اضطرار یاریگر، بیماران و مرهم، دردمندان است. قطعا مسئولین، سازمان ها و نهادهای ذی ربط، در راستای عمل به رسالت اجتماعی شان باید در کنار اورژانس ۱۱۵ و یاری گر آن باشند.

نماینده مردم بندرعباس با اذعان اینکه رای زنی با سازمان های ذی ربط جهت تامین آمبولانس و نوسازی ناوگانی آمبولانسی ، تامین یک دستگاه آمبولانس دریایی با قابلیت تردد در آب های آزاد برای شرایط بحرانی ، در دستور کار قرار دارد ضمن تقدیر از پیگیری های  رییس مرکز در راستای رفع چالش های موجود، گفت : تا زمان رفع چالش های این سازمان ، در کنار اورژانس ۱۱۵ خواهد بود.

دکتر حسین قاسمی  رئیس حوادث و فوریتهای پیش بیمارستانی ضمن تشکر از حضور منصور آرامی ، نماینده مردم بندرعباس در اورژانس استان، گفت: امیدواریم که با احساس مسئولیت و پیگیری های نماینده مردم بندرعباس این مشکل مرتفع گردد و سایر مسئولین  در این برهه از زمان که بخاطر پاندمی ویروس کرونا سلامت مردم در مخاطره جدیست در راستای ارتقای سلامت همگانی  که از حقوق اولیه مردم می باشد با نظام بهداشت و درمان همراه و یاری رسان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز