معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خبر داد :

تعطیلی برخی گروه‌های شغلی هرمزگان تا پایان هفته

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۷:۵۵
کد خبر: ۱۲۱۱۰۷۰
تعطیلی برخی گروه‌های شغلی هرمزگان تا پایان هفته
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت : با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز استان گروه‌های شغلی دو ، سه و چهار تا پایان هفته تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی رئوفی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا افزود : دستگاه‌های اجرایی هرمزگان نیز با یک سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند.

وی به نقش مهم و بسزای طرح شهید سلیمانی در شناسایی افراد مبتلا کرونا و غربالگری اشاره کرد و گفت : این طرح باید با قوت و بسیج امکانات ، در هرمزگان ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود : قرنطینه افراد مبتلا به کرونا برای کاهش سرایت بیماری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی به سرایت ویروس دلتای هندی به بیشتر مناطق استان هم اشاره کرد و از هم استانی‌ها خواست برای حفظ سلامتی خود و همنوعان از مراجعه حضوری به دستگاه‌های اجرایی در هفته جاری خودداری کنند و امور را از طریق تلفنی و ظرفیت الکترونیکی دنبال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت حاد کرونایی هرمزگان درخواست تعطیلی یک هفته‌ای استان به ستاد ملی کرونا دوباره و برای بررسی و اعلام نظر ارسال شده است.

رئوفی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون سریع افراد ۴۸ سال به بالا، افزود: فرمانداران با بسیج امکانات افراد بالای ۴۸ سال را برای دریافت هرچه سریعتر واکسن ترغیب کنند تا شاهد کاهش آمار بستری‌ها و فوتی‌ها در سنین بالا باشیم و ایمنی نسبی در سطح استان حاکم شود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان از ظرفیت صداوسیما و رسانه‌های جمعی برای ترغیب مردم به تزریق واکسن و ایجاد ایمنی نسبی در استان بهره گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز بیشتر مناطق استان امکان برگزاری نماز جمعه در شهر‌های قرمز مهیا نیست.

نظر شما
پرونده ویژه