معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد :

سه فروند لنج صیادی در بندر کنگ طعمه حریق شدند

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۸:۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۲۱۲۰۲۵
سه فروند لنج صیادی در بندر کنگ طعمه حریق شدند
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : سه فروند لنج در بندر صیادی کنگ طعمه حریق شدند که با تلاش تیم های امدادی از خشکی و دریا این آتش سوزی بطور کامل مهار گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ "اسماعیل مکی زاده" در تشریح حادثه آتش سوزی سه فروند لنج صیادی اظهار داشت : گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک فروند لنج در بندر صیادی کنگ که بدلیل پهلوگیری فشرده لنج ها بواسطه شرایط جوی نامساعد اخیر ، زبانه های آتش به دو لنج مجاور نیز سرایت کرده بود .

وی افزود : بلا فاصله سه تیم امدادی متشکل از مدیریت بحران ، آتش نشانی شهرداری بنادر  لنگه و کنگ از خشکی و شناور آتشخوار عاشورا و تیم همیاران ناجی از دریا وارده عمل شده و به منظور جلوگیری از تسری آتش به سایر شناورها اقدام به جداسازی و انتقال به محل امن درگوشه ای دیگر از حوضچه نمودند .

مکی زاده گفت : با تلاش صورت گرفته پس از یک ساعت ، آتش در سه فروند لنج به شکل کامل مهار و خنک سازی شناورها در حال انجام است .

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان داشت : حادثه مذکور خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان احصاء و در وقت مقتضی به اطلاع عموم خواهد رسید.

نظر شما