همکاری بسیج ادارات در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۱:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۴۱۹۱
همکاری بسیج ادارات در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق
در نشست مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق با مسئول ادارات و سازمانهای سپاه امام سجاد استان هرمزگان ، راههای همکاری در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در این جلسه گفت : صنعت برق کشور تابستان امسال شرایط خاص و بی سابقه ای را تجربه می کند.

افزایش مصرف برق و کاهش تولید ناشی از خشکسالی و از مدار خارج شدن برخی نیروگاههای برقابی باعث شد مصرف برق از میزان تولید فراتر رود.

هاجر عبدی افزود: کمبود انرژی الکتریکی در سطح کشور موجب شد به طور مستمر در استانها سهمیه خاموشی برای حفظ شبکه اعمال شود. این قطعی علاوه بر ایجاد نارضایتی در مشترکین باعث شد برخی لوازم برقی نیز دچار آسیب شود. 

وی ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته صنایع بزرگ استان مصرف برق خود را کاهش دادند که منجر به عدم اعمال خاموشی به مشترکین خانگی شد. اگرچه درحال حاضر خاموشی ها به سمت صنایع سوق پیدا کرده اما همچنان بار شبکه توزیع برق 180 مگاوات بیش از سهمیه تعیین شده است.

عبدی در ادامه گفت: مهمترین پتانسیل برای کنترل پیک بار استفاده از ظرفیت بسیج برای فرهنگ سازی است.

مسئول بسیج ادارات و سازمانهای سپاه امام سجاد نیز در این نشست گفت: در حال حاضر و باتوجه به شرایط موجود، تاکید بسیج ادارات به مدیریت مصرف برق در دستگاههای اجرایی است.

سرهنگ محمد شیخ زاده تاکید کرد: تمرکز بسیج ادارات بر فرهنگ سازی مصرف برق است، درصورت اجرای این طرح و نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در اماکن دولتی و اداری مصرف برق میزان زیادی کاهش می یابد.

در ادامه این نشست نیز به مناسبت هفته عفاف و حجاب از کارکنان با پوشش برتر، جانیازان و ایثارگران شرکت و بسیجیان نمونه قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز