مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس خبر داد :

اهدای ۴۰ تخت بیمارستانی به شبکه درمان هرمزگان

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۱۴۵۸۰
اهدای ۴۰ تخت بیمارستانی به شبکه درمان هرمزگان
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از اهدای 40 تخت بیمارستانی به شبکه درمان هرمزگان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ «نرگس صداقت» شرکت نفت ستاره خلیج فارس را از صنایع پیشرو در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خواند و گفت : در این شرکت سعی شده است تا مردم هرمزگان و ایران به‌ عنوان ذی‌نفعان اصلی شرکت دیده شوند و این پالایشگاه تلاش در راستای ایجاد توسعه‌ی پایدار را همواره مدنظر قرار داده است.

وی در تشریح اهداف اهدای 40 تخت بیمارستانی به شبکه درمان هرمزگان نیز بیان داشت : این روزها مدافعان سلامت و شبکه‌ی درمان در حال مبارزه‌ی شبانه‌روزی برای مقابله با ویروس کرونا هستند و مدافعان امنیت سبد سوخت کشور در ابرپالایشگاه ستاره خلیج فارس در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود به یاری شبکه‌ی درمان استان شتافتند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ارزش ریالی این تعداد تخت بیمارستانی را قریب به 17 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ماه‌های اخیر سعی کرده‌ایم علاوه بر تلاش‌ها برای تکمیل بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس که بی‌شک نقش بسزایی در ارتقا زیرساخت‌های درمانی هرمزگان خواهد داشت، از طرق دیگر نیز همراه و پشتیبان شبکه درمان استان باشیم.

وی در پایان به اقدامات گسترده در ایجاد شیوه‌نامه‌ای همه‌جانبه برای کنترل شیوع ویروس کرونا در این پالایشگاه اشاره کرد و افزود: توجه ویژه به فاصله‌گذاری فیزیکی، استانداردسازی رستوران و سایر اماکن عمومی با شرایط ویژه‌ی کرونا، انجام مداوم تست‌های PCR و انجام بیماریابی، توزیع روزانه قریب به 10 هزار ماسک، تجهیز کمپ‌های قرنطینه و ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای تنها گوشه‌ای از اقدامات در این حوزه بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز