فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد :

شناسایی و دستگیری عامل اصلی آتش سوزی‌های عمدی و تخریب اماکن دولتی در بندرعباس

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۰:۵۸
کد خبر: ۱۲۱۵۷۴۷
شناسایی و دستگیری عامل اصلی آتش سوزی‌های عمدی و تخریب اماکن دولتی در بندرعباس
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان عامل آتش سوزی های درب اماکن دولتی در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سردار غلامرضا جعفری در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد : در پی وقوع چند فقره آتش سوزی عمدی درب ورودی اماکن دولتی و یگان نظامی در بندرعباس و انتشار کلیپ های آن در رسانه های معاند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با بررسی های اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه پلیسی، با تلاش شبانه روزی شب گذشته عامل اصلی تخریب و آتش سوزی درب های ورودی اماکن دولتی و شعار نویسی علیه مسئولان کشور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، متهم در یک عملیات ضربتی پلیسی در یکی از محلات بندرعباس دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی به عمل آمده ضمن اعتراف به آتش زدن درب ورودی چند اماکن دولتی، یک پایگاه مقاومت بسیج و همچنین به آتش کشیدن چند بنر و شعار نویسی علیه نظام و ارتباط گیری با گروهک‌های منافقین درخارج کشور که با هدایت انان اقدام می کرده، معترف شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تحقیقات لازم برروی متهم دستگیر شده جهت تکمیل اطلاعات و شناسایی و دستگیری دیگر همدستان و عوامل احتمالی این پرونده ادامه دارد که متعاقبا به سمع و نظر عموم خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز