نماینده ولی فقیه در هرمزگان :

سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تربیت نیروهای متخصص بیکاری هرمزگان را کاهش دهد

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۸۵۸۰
سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تربیت نیروهای متخصص بیکاری هرمزگان را کاهش دهد
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در دیدار با علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: استان هرمزگان یکی از استان‌های دارای ظرفیت و پتانسیل سرشار در حوزه‌های مختلف است که نقش آن در اقتصاد کشور کاملا مشهود است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عبادی زاده افزود : ما ظرفیت صنایع بزرگ را در استان داریم که این صنایع بزرگ نقش مهمی در تولید نیازهای کشور و ارز آوری دارند.

وی گفت : هرمزگان مطابق آمارهای رسمی متاسفانه شرایط خوبی از لحاظ فقر و بیکاری ندارد و با اینکه ما رتبه 4 تولید ثروت هستیم اما در زمینه فقر و بیکاری ما رتبه 3 کشور را داریم که هیچ همخوانی بین این مسائل وجود ندارد.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: اگر بستر صنایع بزرگ در کنار صنایع کوچک و تبدیلی بیاید می‌تواند نقش مهمی در اشتغال استان هرمزگان ایفا کند و مسئله بیکاری و فقر را تا حد زیادی کاهش دهد.

وی تاکید کرد : صرفا با صنایع سنگین نمی‌توان این آمار را پایین آورد باید حتما در کنار صنایع سنگین ما صنایع خرد را نیز ایجاد و مدیریت کنیم.

امام جمعه بندرعباس گفت : عامل دیگر بیکاری در استان کمبود نیروهای متخصص و ماهر است و نیاز داریم سازمان  فنی و حرفه ای نیروهای متخصص را در استان تربیت و زمینه جذب آنها را در فعالیت‌های مختلف فراهم کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز