در نشست استاندار، مدیران هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان مطرح شد ؛

سرمایه‌گذاری‌های بزرگ منجر به ایجاد اشتغال گسترده هرمزگان / نقش مستقیم هرمزگان در اقتصاد ملی و تامین امنیت ایران اسلامی

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۷۱۴۳
سرمایه‌گذاری‌های بزرگ منجر به ایجاد اشتغال گسترده هرمزگان / نقش مستقیم هرمزگان در اقتصاد ملی و تامین امنیت ایران اسلامی
استاندار هرمزگان گفت: با تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه دستگاه های اجرایی و همچنین جذب مشارکت بخش خصوصی، در هفته دولت سال جاری در مجموع ۷۴۹ پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۴۳ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال در سراسر استان هرمزگان، به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، فریدون همتی در نشست مدیران استان هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه مسئولیت، کارها و خدمات ماندگاری را برای ملت ایران اسلامی انجام دادند و همه ما باید این شهدای بزرگوار را الگوی خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: دولت برآمده از متن مردم است و هفته دولت، فرصتی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت برای مردم محسوب می‌شود.

افتتاح ۷۴۹ پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۴۳ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال در سراسر استان هرمزگان

استاندار هرمزگان افزود: با تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه دستگاه های اجرایی و همچنین جذب مشارکت بخش خصوصی، در هفته دولت سال جاری در مجموع ۷۴۹ پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۴۳ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال در سراسر استان هرمزگان، به بهره برداری رسید.

همتی تصریح کرد: همچنین در این هفته، عملیات اجرایی ۹ پروژه مهم با سرمایه گذاری بالغ بر دو هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال در استان هرمزگان، آغاز شد.

وی گفت: مجموعه مدیریت استان هرمزگان تلاش کرده‌ است، با شناخت مشکلات و حضور میدانی در کنار مردم و اولویت بندی اقدامات، برای حل مشکلات برنامه داشته باشد و در این راستا حرکت کند.

استاندار هرمزگان با تشکر از زحمات و تلاش‌های همه مدیران و کارکنان مجموعه دولت در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: همه باید همواره با ایمان به خدا و اخلاص، در راه خدمت به مردم گام برداریم.

نقش مستقیم هرمزگان  در اقتصاد ملی و تامین امنیت ایران اسلامی

همتی در ادامه با بیان اینکه استان هرمزگان دارای قابلیت‌های محوری فراوان و توانایی و استعدادهای گسترده است، اظهار داشت: این استان نقش مستقیم در اقتصاد ملی و تامین امنیت ایران اسلامی دارد.

گام های بزرگ در زمینه توسعه امکانات درمانی طی چهار سال اخیر در هرمزگان 

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه امکانات درمانی گام های بزرگی طی چهار سال اخیر در هرمزگان برداشته شد، اضافه کرد: در این مدت اضافه شدن نزدیک به دو هزار تخت جدید بیمارستانی در هرمزگان هدف گذاری شد که بخشی از آن تحقق یافته و دیگر پروژه‌ها نیز در حال اجراست.

بیمارستان 531 تخت‌خوابی بندرعباس از شاخص ترین پروژه‌های درمانی در کشور است

استاندار هرمزگان بیان داشت: بیمارستان 531 تخت‌خوابی بندرعباس از شاخص ترین پروژه‌های درمانی در کشور محسوب می‌شود که روند اجرای آن با سرعت، برنامه‌ریزی و پشتیبانی و تامین مناسب منابع مالی در حال انجام است.

همتی عنوان کرد: پروژه‌های بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس، بیمارستان کودکان توسط پالایشگاه نفت بندرعباس و بیمارستان جدید میناب از دیگر طرح‌های شاخص درمانی در حال احداث در استان هرمزگان هستند.

انجام اقدامات بزرگ برای تامین امکانات درمانی بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان

وی ادامه داد: در زمینه تامین امکانات درمان بیماران مبتلا به کرونا نیز اقدامات بزرگی با راه‌اندازی چندین بیمارستان‌های صحرایی و همچنین مرکز بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در نمایشگاه بین‌المللی بندرعباس با 300 تخت و قابلیت ارتقا تا هزار تخت و تامین دیگر امکانات و تجهیزات صورت گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: اجرای طرح‌های مهم در زمینه‌های ساخت راه، مدرسه سازی، کشاورزی و ایجاد گلخانه‌ها، تامین آب شرب با ساخت آب شیرین‌کن ها، تکمیل طرح‌های مسکن مهر و اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن از دیگر اقدامات دولت در استان هرمزگان بوده است.

سرمایه‌گذاری‌های بزرگ منجر به ایجاد اشتغال گسترده در استان شده است

همتی به افزایش ظرفیت تولید فولاد در هرمزگان اشاره کرد و گفت: این سرمایه‌گذاری‌های بزرگ منجر به ایجاد اشتغال گسترده در استان شده و همچنین به پشتوانه بنگاه‌های اقتصادی فعال در هرمزگان، کارهای بزرگی در استان انجام شده و در حال انجام است.

ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم ساحل نشین هرمزگان با فعال شدن بنادر تجاری در طول نوار ساحلی استان از شرق تا غرب هرمزگان

وی یادآور شد: در طول نوار ساحلی استان از شرق تا غرب هرمزگان، بنادر مختلف تجاری فعال شده و فعالیت‌های ملوانی و تجارت کالا از طریق مبادی رسمی و قانونی در این بنادر در حال انجام است که اشتغال و درآمدزایی خوبی را برای مردم ساحل نشین هرمزگان به همراه داشته است.

استاندار هرمزگان همچنین از همراهی، همکاری و راهنمایی های بسیار خوب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و همه ائمه جمعه در سراسر استان هرمزگان با مجموعه دولت، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در استان هرمزگان، به طور ویژه تشکر و قدردانی کرد.

تشکر و قدردانی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از اقدامات و تلاش‌های دکتر همتی استاندار هرمزگان

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این نشست، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت و عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی مدیریت انقلابی را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تشکر و قدردانی از اقدامات و تلاش‌های دکتر همتی استاندار هرمزگان، اظهار داشت: دکتر همتی در مدت زمان حضور در مسئولیت استاندار هرمزگان، اجازه نداده است، این استان درگیر بحث های حاشیه‌ای و سیاسی بی فایده شود و ذهن همه مدیران و فرمانداران در هرمزگان را بر روی کار و تلاش متمرکز کرده است.

وی گفت: این ویژگی موجب شده، استان هرمزگان از مدیریت خوب و کارآمد برخوردار باشد که همواره دغدغه کار و تلاش و حرکت به سمت رفع مشکلات را داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: حقیقتا کارهای بزرگی در استان هرمزگان صورت گرفته است و به ویژه با تدابیر مناسب در احداث آب شیرین‌کن ها، هرمزگان شرایط مناسبی در زمینه تامین آب شرب دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: همچنین امکانات درمانی و بیمارستانی در استان هرمزگان با رشد خوب و افزودن ظرفیت‌های جدید به بخش درمان، بسیار بهبود یافته است.

امام جمعه بندرعباس با تشکر مجدد از استاندار و مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، تاکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید با شتاب بیشتر در راستای پیشرفت، گام برداریم.

 

نظر شما