عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

بندرعباس شهروند درجه ۲ ندارد

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۳۹۳۲
بندرعباس شهروند درجه ۲ ندارد
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: نگاه دوگانه به محلات بندرعباس تغییر کند و مردم شهرک پیامبر اعظم، دوهزار و کمربندی شیرسوم همانند شهروندان ساکن در گلشهر شهروند بندرعباس هستند.
به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، فریده عامری سیاهویی در نطق هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: طبق بند ۲ ماده ۷۱ وظایف شورای اسلامی، تذکر اول بنده به سازمان حمل و نقل ترافیک شهری و اداره برق در خصوص روشنایی برخی از محلات بندرعباس است.

 

وی عنوان کرد: علائم رانندگی و روشنایی در شهرک پیامبر اعظم وضعیت اسفناکی دارد که باید تجدید نظری در نوع نگاه به این محلات صورت گیرد.
رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر بندرعباس با ذکر این نکته که در بندرعباس، شهروند درجه دو نداریم، ابراز داشت: مردم شهرک پیامبر اعظم، دوهزار، کمربندی و شیر سوم همانقدر شهروند شهر هستند که ساکنین گلشهر شهروند هستند.

 

وی افزود: نام گذاری مناطق نباید باعث گمراهی شده و شهروندان با توجه به مناطق شهری درجه‌بندی شوند.
 
عامری گفت: جا دارد شهردار منتخب نیز در طرح‌های توسعه‌ای خود این مناطق را در اولویت کاری قرار دهد.

 

عضو شورای شهر اضافه کرد: امروز تیم پرافتخار فوتبال ساحلی بانوان شهرداری در حال آماده شدن برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور است و جا دارد با تمام قوا از این زنان ارزش آفرین حمایت شود.

 

وی خاطرنشان کرد: یک تیم با چندین قهرمانی در سطح کشور نباید در اسکان و آب معدنی مشکل داشته باشد. امید داریم شهردار منتخب ضمن اعتماد به بانوان از توان مدیریتی آنها در مدیریت شهری استفاده کند.

 

وی مطرح کرد: برای زنده نگاه داشتن یاد وخاطره شهدا درخواست نام‌گذاری معابر و خیابان‌های شهر به نام این بزرگواران را دارم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز