استاندار هرمزگان پس از افتتاح پروژه‌های شهرستان حاجی‌آباد :

۷۳ پروژه با بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان حاجی‌آباد آماده بهره‌برداری شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۷:۴۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۳۴۷۵۴
۷۳ پروژه با بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان حاجی‌آباد آماده بهره‌برداری شد
استاندار هرمزگان گفت : در هفته دولت سال جاری، در مجموع 73 پروژه با بیش از 315 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان حاجی‌آباد آماده بهره‌برداری شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ فریدون همتی پس از افتتاح پروژه‌های شهرستان حاجی‌آباد ، با بیان اینکه شش پروژه به نمایندگی از 31 پروژه با اعتباری بالغ بر 131 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید ، عنوان کرد : در هفته دولت سال جاری ، در مجموع 73 پروژه با بیش از 315 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان حاجی‌آباد آماده بهره‌برداری شد.
 
وی با تاکید بر لزوم تلاش ، جدیت و پیگیری بیشتر در راستای تکمیل پروژه‌های در حال اجرا در شهرستان حاجی‌آباد ، ادامه داد : با اولویت بندی پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در ارتقای شاخص‌های اقتصادی ، اشتغال و زیرساختی ، باید در راستای تسریع در تکمیل این طرح‌ها که تحولات خوبی را ایجاد خواهند کرد، تلاش شود.
 
استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد، افزود: یکی از این کارهای خوب توسط بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان، آموزش بسته‌بندی محصولات کشاورزی به کشاورزان این بخش بوده که موجب افزایش کیفیت محصولات کشاورزی شده است.
 
همتی تصریح کرد: باید در همه مناطق استان هرمزگان، با ترویج چنین آموزش هایی در راستای تکمیل زنجیره ارزش تولید محصولات کشاورزی تلاش شود.
 
وی گفت: این اقدامات موجب پشتیبانی از بخش کشاورزی و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی می‌شود و باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا دامنه آموزش ها برای روستائیان به ویژه کشاورزان افزایش یابد و با استفاده از روش های جدید، کار کنند.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: افزایش تولید، بازاریابی مناسب محصولات کشاورزی و افزایش درآمدزایی برای کشاورزان از دیگر تاثیرات مطلوب این آموزش ها در بخش کشاورزی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز