رئیس کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان هرمزگان خبر داد :

بیشترین قشر آسیب پذیرِ دوران کرونا ، جوانان حوزه فرهنگ و هنر هستند

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۴۹۷۹
بیشترین قشر آسیب پذیرِ دوران کرونا ، جوانان حوزه فرهنگ و هنر هستند
اولین نشست هم اندیشی هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان و مسئولین شورای شهر و اعضای کمیسیون فرهنگی این شورا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ پویا بواشه گفت : اولین جلسه مشترک هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان هرمزگان با مسئولین و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگ وهنر مجمع جوانان در جلسه با حضور اعضای شورای شهر بندرعباس گفت:هرمزگان مهد فرهنگ و هنر کشور میباشد و ما جوانان زیادی با عناوین ملی در حوزه فرهنگی و هنری داریم که متاسفانه در ایام کرونا این اقشار بیشترین آسیب را دیده اند.

پویا بواشه گفت : شرایط کرونایی و تعطیلی برنامه های فرهنگی،هنری ومذهبی در استان، امرار معاش را برای هنرمندان سخت و دشوار کرده است.

این مسئول بیان کرد:قدردان زحمات و همکاری های مدیر کل فرهنگ و ارشاد هستیم، اما بار ها ملاقاتی با استاندار و مسئولین مرتبط داشته ایم و متاسفانه هیچ اقدام اساسی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس در راستای مطالبات اعضای کمیسیون فرهنگ وهنر مجمع جوانان هرمزگان از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به مسائلی همچون:گسترش برنامه های فرهنگی هنری،بازدید از فرهنگسراها،پلاتوها،تجهیز این مکان ها وتشکیل کمیته های مختلف در این ضمینه به جهت استفاده و فعالیت اهالی فرهنگ وهنر در شهر بندرعباس تاکید کرد‌.

درانتها رئیس کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان افزود:دراین نشست اعضای کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان نیز حضور داشتند که از هیئت رئیسه و اعضا به پاس دغدغمندی، مطالبگری و همراهی مخلصانه کمال تشکر و قدردانی را داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز