برگ زرینی دیگر از عملکرد شیلات هرمزگان ؛

کسب رتبه دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی توسط اداره کل شیلات هرمزگان

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۵:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۵۱۹۰
کسب رتبه دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی توسط اداره کل شیلات هرمزگان
اداره کل شیلات هرمزگان موفق به کسب رتبه دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ استاندار هرمزگان در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شیهدان رجایی و باهنر تصریح کرد : جشنواره شهید رجایی هرساله به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها اداری در شاخص‌های عملکردی در دو شاخص تخصصی و عمومی برگزار می‌شود و در آن از دستگاه‌های برتر تقدیر بعمل می‌آید.

در حاشیه این مراسم مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: عصر امروز در مراسم بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با حضور استاندار، نماینده ولی فیقه در استان و جمعی از مسئولین و مدیران ادارات و دستگاه‌های مختلف‌ اجرایی استان  که با هدف معرفی برترین‌ ها در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ دستگاه‌های اجرایی هرمزگان برگزار شد، اداره کل شیلات هرمزگان  به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی معرفی  شد.

عبدالرسول دریایی کسب این مقام توسط شیلات هرمزگان را نتیجه همراهی، همکاری و تلاش کارکنان شیلات استان و همچنین بهره برداران شیلاتی استان به ویژه جامعه آبزی پروری و صیادی خواند و گفت: باتوجه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه شیلات استان بی شک در آینده ایی نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش شیلات در این استان باشیم .

دریایی توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و چراغ راه خواندن منویات ایشان را از اولویت و دلایل موفقیت های مجموعه شیلات هرمزگان خواند و عنوان کرد: تلاش در راستای تحقق ظرفیت های شیلاتی استان و رونق و توسعه تولید شیلاتی با توجه به فعالیت های صورت گرفته در دستور کار شیلات استان قرار دارد.

مدیر کل شیلات هرمزگان افزود: بی شک این مهم در شرایط سخت تحریم ها و همچنین شیوع ویروس کرونا با حمایت و پشتیبانی های استانداری هرمزگان ،سازمان شیلات کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دستگاه های نظارتی و ....محقق شد .

گفتنی است همچنین " کامی تدریسی" به عنوان کارمند نمونه شیلات هرمزگان معرفی و  تقدیر شد.

نظر شما