کسب رتبه نخست سازمان صمت هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۵۲۰۱
کسب رتبه نخست سازمان صمت هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰
بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد، با حضور استاندار و سایر مقامات استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی عصر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ در این مراسم نتایج ارزیابی همه دستگاههای اجرایی در دو بعد شاخص های عمومی و تخصصی اعلام و سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بین همه و از هر دو بعد موفق به کسب رتبه نخست در این جشنواره شد.

در حاشیه این مراسم، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ضمن تبریک کسب رتبه نخست در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی سال 1400 استان هرمزگان به کارکنان و خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با وجود همکاران و مدیران مجموعه های صنعتی، معدنی و تجاری که متعهد و پرتلاش و دارای عزمی راسخ برای پیشرفت این استانند، با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و برنامه های راهبردی در آینده ای نزدیک بیش از پیش درخشانتر جلوه می نماید.

خلیل قاسمی با بیان اینکه ارزیابی های صورت گرفته، نشان می دهد که وظایف اداری به نحو مطلوبی در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان حال اجراست، اظهار داشت: این موفقیت به دست آمده را به همکاران و خانواده بزرگ این حوزه صنعتی، معدنی و تجاری تبریک عرض می کنم.

گفتنی است در ادامه این مراسم از برگزیدگان برتر در دستگاه های اجرایی با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره ، تجلیل به عمل آمد.

نظر شما