بعد از هشتاد سال برای نخستین بار محقق شد :

درخشش و حضور اتاق بازرگانی هرمزگان در جشتواره شهید رجایی

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۲۳۵۲۶۹
درخشش و حضور اتاق بازرگانی هرمزگان در جشتواره شهید رجایی
بعد از هشتاد سال از عمر اتاق بازرگانی هرمزگان و برای اولین بار در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان دقایقی پیش پارلمان بخش خصوصی هرمزگان برای نخستین بار در جشنواره شهید رجایی درخشید و توانست در ارزیابی شاخص های مسولیت های اجتماعی و اقتصادی رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی استان را از آن خود سازد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ اتاق بازرگانی هرمزگان در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان ضمن حضور پررنگ خود در عرصه های اقتصادی ، اقتصاد خارجی و امور بین الملل در عرصه های اجتماعی و خدمات عام المنفعه  نیز توانسته است خدمات قایل توجهی به مردم استان ارائه دهد.

این برای نخستین بار است که اتاق بازرگانی هرمزگان از آغاز فعالیت خود در استان، در این جشنواره حضور می یابد و اینگونه حائز رتبه برتر می شود.

استاندار هرمزگان دقایقی پیش در مراسم جشنواره شهید رجایی و معرفی دستگاه های برتر استان در ارزیابی های صورت گرفته از اقدامات اتاق بازرگانی استان و در راس آن محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی هرمزگان با اهدا لوح،  تقدیر ویژه ای به عمل آورد.

یادآور می شود حسن روحانی نایب  ربیس اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان نماینده ریاست در این جشنواره حضور داشتند.

متن لوح تقدیر استاندار هرمزگان بدین شرح است:

برادر ارجمند و گرامی

جناب آقای محمدرضا صفا

ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان

با سلام و احترام

تلاش های ارزنده و مدیریت شما در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان از یک سو باعث سودمندی و بالندگی اقتصاد استان و از سوی دیگر با ایجاد نقش موثر و ترغیب فعالان اقتصادی و ادای مسولیت های اجتماعی، موجب ارتقا فرهنگ اخلاق حرفه ای و بهبود فضای کسب و کار در این استان گردیده است.

ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بدین وسیله از تلاش های ارزشمند جنابعالی در عرصه مدیریت فعالیت های بخش خصوصی و افزایش رونق اقتصادی منطقه، تقدیر و تشکر به عمل می آید امید است همواره در پرتو عنایات خداوند متعال و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

فریدون همتی استاندار و رییس جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز