فرمانده انتظامی استان خبر داد :

توقیف خودروهای پژو با ۱۳۴ کیلو تریاک در میناب

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۵:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۸۶۸۲
توقیف خودروهای پژو با ۱۳۴ کیلو تریاک در میناب
فرمانده انتظامی استان از توقیف 3دستگاه خودرو پژو با 134کیلو و300 گرم تریاک در شهرستان "میناب" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "میناب" با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از طریق محورهای روستایی شهر هشتبندی به "میناب" مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : تیم های عملیاتی پلیس این شهرستان با انجام اقدامات تحقیقاتی و اطلاعاتی موقعیت دقیق قاچاقچیان را مشخص و با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "میناب" خاطر نشان کرد: ماموران با متوقف کردن خودرو اسکورت در محور میناب به بندرعباس و با تعقیب سایر قاچاقچیان در یک اقدام غافلگیرانه 2دستگاه خودرو پژو را در ایستگاه شهید چغازردی متوقف و در بازرسی از آنها 134کیلو و 300 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر صندلی جاساز شده بود کشف و 3 قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه طی این عملیات ها در مجموع 3 قاچاقچی دستگیر، 134کیلو و 300 گرم تریاک کشف و 3 دستگاه خودرو توقیف شد، بیان داشت: با توجه به حضور مداوم و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز