بمناسبت سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی روسای هیاتهای ورزشی استان هرمزگان

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۹۷۸۰
بمناسبت سومین دوره استعداد های برتر ورزشی کشور،جلسه هم اندیشی روسای هیاتهای ورزشی هرمزگان باحضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان وجمعی از روسا و نواب روسای هیاتهای ورزشی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزارشد ‌.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست هم اندیشی روسای هیاتهای ورزشی استان بااشاره به در پیش بودن سومین دوره  المپیاد استعدادهای برتر گفت : روسای هیات ها باید از هم اکنون فعالیت‌ها، برنامه ریزی‌ها و استعدادیابی های خود را در جهت حضور چشمگیر در المپیاد انجام دهند تا شاهدموفقیت‌ های بیش از پیش ورزشکاران استان در این عرصه باشیم.

محمودرضا امیاری افزود: در شرایط کنونی که جامعه با ویروس کرونا درگیر بوده و از طرفی نیز با محدودیت‌هایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی مواجه هستیم، شاهد موفقیت‌های ورزشکاران هرمزگان در سطح کشور و جهانی هستیم.

وی خطاب به روسای هیاتهای ورزشی تصریح کرد:می بایست با همدلی و وحدت کامل در توسعه ورزش قهرمانی گام های مثبت و اصولی برداشت و در همین زمینه المپیاد فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه  را فراهم کنیم.

امیاری بیان داشت: هیئت های ورزشی باید برنامه ریزی های لازم را درخصوص برنامه های مختلف مربوطه خود داشته باشند و اداره کل وظیفه نظارت بر برنامه های هیئت های ورزشی را نیز دارد.

متولی ورزش و جوانان استان با تاکید بر لزوم حمایت و پرورش استعدادهای ورزشی رشته های مختلف ورزشی ، استعدادیابی را موتور محرک و تولید ورزش عنوان کرد.

وی با بیان این که "تلاشمان این است که استعدادهای مختلف ورزشی را موردحمایت قراردهیم" گفت: هیئت های ورزشی هر ایده و پیشنهاد اثرگذاری رادرحوزه ورزش داشته باشندرا پذیراهستیم و قطعا حمایت لازم را خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با تأکید بر لزوم استفاده مناسب از فضای پایگاه قهرمانی برای پرورش استعدادها عنوان کرد: هیئت های ورزشی استان می بایست تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا در سال جاری نیز عناوین و موفقیت های بهتر و شایسته تری را بدست آورند.

گفتنی است؛ باتوجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ۲۲هیات ورزشی استان دراین جلسه حضورداشتندکه ستاد سومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزشی را تشکیل می دهند وهمچنین نشست هم اندیشی ۲۳ هیات ورزشی دیگر درروز یکشنبه مورخ ۱۱مهرماه جاری برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز