گفت و گو با میثم ناصریان مربی موفق هرمزگانی؛

درخشش ورزش استان با تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان//حضور پرقدرت تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در لیگ برتر

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۶:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۴۵۱۷
میثم ناصریان مربی موفق هرمزگانی در گفت و گو اختصاصی با خبرگزاری برنا در هرمزگان از حضور پرقدرت تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در لیگ برتر خبر داد.

مربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان با بیان اینکه تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان از سال 1396 با شرکت در مسابقات کارگری استان و المپیاد بازی های آبی ساحلی که در هردو به مقام قهرمانی رسید ، شروع به کار کرد ، گفت : تیم قهرمانی کارگری استان در سال‌های 1396 و 1398،قهرمانی در المپیاد  بازی‌های آبی و ساحلی در سال‌های 1396 و 1398،قهرمانی در مسابقات جام استوانه (لیگ شهرستان) در سال 1397و کسب مقام سومی در سال 1399،قهرمانی در لیگ استان در سال 1397، نائب قهرمانی در مسابقات زیر گروه کشور و صعود به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در سال 1398 در کارنامه خود دارد .

22 میثم ناصریان                                                      

میثم ناصریان با اشاره به اینکه هرمزگان قطب فوتبال ساحلی کشور می‌شود اگر همه استان برای این موفقیت دست به دست هم دهند و یکدل باشند ،  افزود : فوتبالیست های مستعد در این استان تعدادشان بی شمار است فقط باید به آنها اعتماد کرد و بها داد وفولاد هرمزگان نیز برای این موضوع اهمیت زیادی قائل است همچنین  باریکنان بااستعداد وخیلی جوانی دراین تیم فعالیت دارند.

وی با ذکر این موضوع که تمام تیم‌ها برای فولاد هرمزگان رقیب سرسختی هستند  اما تیم‌های استان یزد ساختار مناسبتری نسبت به سایر رقبا دارند، مطرح کرد : نیاز و پیش زمینه لازم برای موفقیت تیم داشتن زمین مناسب با امکانات از اولویت های این رشته به حساب می آید همچنین وجود یک زمین تمرین برای حداقل 6 تیم در رشته‌های متفاوت ، نمی‌تواند نیازهای یک تیم برای برنامه ریزی بهتر را مهیا کند.

ناصریان یادآور شد : شرکت فولاد هرمزگان به همراه هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس و هیئت فوتبال استان هرمزگان و همچنین اداره کل ورزش جوانان استان نهایت حمایت و همکاری را با این تیم داشته اند.

این مربی جوان با بیان اینکه تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان با حداقل ها نتایج دور از انتظاری گرفته است تا امروز تیم در این مرحله از مسابقات دسته اول کشور قرار بگیرد، چشم انداز و برنامه ریزی برای سال 1401  را حضور پرقدرت در لیگ برتر اشاره  کرد .

ناصریان به رده های سنی در تیم به جوانان ، امید و بزرگسال اشاره کرد و ادامه داد : با توجه به هوای گرم بندرعباس تمرینات 2 ساعت  در روز به جز روزهای تعطیل اغلب بعدازظهر و بعد از غروب آفتاب انجام می شود .

2 میثم ناصریان                            

مربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در خصوص استفاده از زمین بازی تصریح کرد : سال‌های اول در زمین اسکله شهید حقانی با همکاری مدیریت مجموعه که بعدها محمد احمد زاده این مسئولیت را قبول کرد و سپس  علیرضا تختی،  تمرینات بصورت رایگان برگزار می‌شود،بعد از صعود تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان به رقابت های لیگ دسته اول کشور و با افزایش تیم‌های استفاده کننده از زمین اسکله شهید حقانی ،مجموعه ساحلی غدیر با عقد قراردادی که با همکاری روزبه زابلی و وهاب عسکری در اختیار تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان قرار گرفت.

وی با اشاره به این موضوع که بابت آموزش تیم هزینه ای دریافت نمی کند ، ادامه داد : تیم های زیادی در بندرعباس فوتبال ساحلی بازی می کنند و در مسابقات گوناگون شرکت می کنند اما  بدلیل مسائل مالی و حمایت نشدن به صورت موقت اداره می شوند .

ناصریان خاطر نشان کرد :  بهترین های فوتبال ساحلی را در تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان داریم و بطوریکه بهترین های ایران برای آمدن به تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان شرایط تیم ما را مورد بررسی قرای می دهند .  

مربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در خصوص خرید و فروش بازیکن توضیح داد : اغلب قراردادهای تیم های فوتبال ساحلی یکساله است و بازیکنان در زمان نقل و انتقالات بازیکن آزاد هستند ، پس در خصوص فروش بازیکن تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان هیچ دخالتی ندارد و برای دراختیار گرفتن بازیکنان با پیشنهاد قابل قبولی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

4444

این مربی جوان در پایان با بیان اینکه به طور رسمی غیر از بازی های لیگ دسته اول کشور 45 بازی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان   انجام داده که در 39 بازی پیروز میدان بوده است ، از مسئولین درخواست حمایت همیشگی کرد .

گفتنی است ، کادر فنی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان سرمربی مجتبی ذاکری ، مربی میثم ناصریان و جاسم زارعی ، سرپرست مرتضی طیاری ، مربی گلرها  امید باخویش، دکترتیم  سعیدترابی  هستند .

جمیله دبیری نیا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز