در آیین تکریم و معارفه با حضور هیات مدیره ؛

هدایت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان به اکبری سپرده شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۷۷۳۶
هدایت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان به اکبری سپرده شد
در آیین تکریم و معارفه مدیران پخش فرآورده های نفتی هرمزگان از احمدی کمرپشتی مدیر سابق این شرکت تقدیر شد و فضل الله اکبری به عنوان مدیر جدید منطقه فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، کرامت ویس کرمی مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیات مدیره پخش فرآورده های نفتی کشور با حضور در بندرعباس ضمن تقدیر از خدمات عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر سابق منطقه هرمزگان مدیر جدید این منطقه را معرفی کرد.

در این مراسم که عباسی مدیر عملیات و سالاری نسب مدیر تامین و توزیع دیگر اعضای هیات مدیره نیز حضور داشتند؛ "فضل الله اکبری" به عنوان مدیر جدید پخش فرآورده های نفتی هرمزگان معرفی شد.

در ابتدای آیین تکریم و معارفه , کرامت ویس کرمی با اشاره به اهمیت منطقه هرمزگان در سوخترسانی کشور گفت: کلیه برنامه ریزی ها به گونه ای است که وظایف اصلی شرکت در تامین سوخت زمستانی و نیازهای نیروگاهی بسرعت تامین و توزیع شود. از این رو نقش مهم منطقه هرمزگان در تامین فرآورده و انتقال آن تا دورترین نقاط کشور خود را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: در حوزه صادرات فرآورده های نفتی هم اسکله های نفتی بندرعباس با قابلیت پهلوگیری نفتکش های غول پیکر نقش بسزایی در اجرای سیاست های اقتصادی نظام و وزارت نفت دارد.

ویس کرمی با تقدیر از زحمات احمدی کمرپشتی مدیر سابق این منطقه که به افتخار بازنشستگی نائل شده درباره مدیر جدید این منطقه گفت: بدلیل اهمیت راهبری تاسیسات و انبارها و اسکله های نفتی هرمزگان؛ مسولیت آن به یکی از سرمایه ها و نیروهای باتجربه و ارزشمند شرکت سپرده شده است. وی با معرفی اکبری به عنوان مدیری باتجربه که سابقه خدمت در استان های مختلف کشور و مسولیت های متعدد دارد؛ اظهار امیدواری کرد وی منشا خدمات و تحولات بزرگی در منطقه هرمزگان باشد.

عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر سابق منطقه نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمان مسولیت خود گفت: به همت همکاران من در منطقه هرمزگان دستاوردهای بزرگی در حوزه توزیع و صادرات فرآورده های نفتی حاصل شده که افتخار آن نه تنها برای بنده و هرمزگان بلکه برای پخش فرآورده های کشور ثبت خواهد شد.

فضل الله اکبری مدیر جدید منطقه هرمزگان هم در اولین سخنرانی خود در هرمزگان با تشکر از اعتماد مدیرعامل و هیات مدیره به وی برای سپردن این مسولیت خطیر گفت: بدون هیچگونه تاخیر  با اتکال به خداوند و اعتماد به توان  همکاران زحمتکش کار را آغاز می کنم.

اکبری با اشاره به اهمیت انبار نفت شهید رجایی بندرعباس و استفاده از فناوری روز دنیا گفت: باید از تجربه های اجرا شده در سایر مناطق و انبارهای نفت پخش کشور بهره برد و هرچه سریعتر سیستم های توزیع و انتقال فرآورده در این انبار را ارتقا داد.

در این مراسم که باحضور مدیران شرکت های وابسته به وزارت نفت، نمایندگان شرکت های پالایش نفت و گاز و مسولین بهداری و بهداشت صنعت نفت و خطوط لوله و مخابرات نیز برگزار شد،   مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از زحمات مرتضی عابدینی معاون فنی و عملیاتی منطقه هرمزگان در مدت کوتاه راهبری امور منطقه با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز