معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد :

به روز رسانی پروژه خط فیبر نوری سالن خدمات بندر شهید رجایی/ افزایش ضریب امنیت خطوط با اجرای این طرح

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۴۸۲۰۹
به روز رسانی پروژه خط فیبر نوری سالن خدمات بندر شهید رجایی/ افزایش ضریب امنیت خطوط با اجرای این طرح
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اجرای پروژه خط فیبر نوری سالن خدمات مجتمع بندری شهید رجایی با هدف ارتقا ضریب امنیت و ارائه خدمات بهتر به مراجعان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، "محمدرضا پور رجبی" با اشاره به بروز‌رسانی خطوط فیبری نوری ساختمان خدمات بندر شهید رجایی همزمان با انجام فعالیت‌های عمرانی اظهارداشت: در اجرای این پروژه از آخرین تجهیزات مدرن مخابراتی استفاده شده که ضریب ایمنی را در مواجهه با مخاطرات احتمالی افزایش می‌دهد.

وی افزود: تمامی فرآیند اجرای این پروژه به شکل کاملا بومی و به دست متخصصان اداره مخابرات بندر شهید رجایی به انجام رسیده و مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال صرفه‌جویی به دنبال داشته است.

پور رجبی مزایای اجرای این طرح را ارتقا ضریب امنیتی و ایجاد امنیت پایدار خطوط مخابراتی در مواجهه با هرگونه مخاطرات احتمالی، ایجاد پهنای باند نامحدود، ایزوله کردن ارتباطات، تسهیل در ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع عنوان کرد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریا نوردی هرمزگان با بیان اینکه تا پیش از آغاز عملیات عمرانی تعداد 20 شرکت و بانک در سالن خدمات بندرشهید رجایی مستقر و تنها 10 شرکت به خط فیبرنوری متصل بودند،اظهارداشت:  با اجرای این طرح امکان اتصال تمامی شرکت‌های مستقر در این مکان مهیا شده است.

شایان ذکر است، سالن خدمات بندر شهید رجایی به عنوان مکانی برای ارائه خدمات اسنادی، بانکی و... که به دلیل اجرای فعالیت‌های عمرانی و نوسازی این مکان، بانک‌ها و بخش‌های خدماتی این سالن به طور موقت به مکان دیگری از بندر منتقل شده‌اند.

 

نظر شما