مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد:

افتتاح ۱۵ طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۸۲۳۲
افتتاح ۱۵ طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش
مدیرکل ورزش وجوانان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از افتتاح ۱۵پروژه ورزشی و اجرای ۴۰۰برنامه فرهنگی ورزشی شامل زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی در مناطق مختلف استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، محمودرضا امیاری ضمن تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت : 26مهرماه لغایت2آبان ماه  به نام هفته  تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و رویکرد برنامه‌های امسال اداره کل ورزش و جوانان بر اساس شعار وزارت "ایران تندرست،ایران همدل ،ایران قوی"می باشد.

امیاری افزود : افتتاح و بهره برداری از15پروژه ورزشی و اجرای بیش از 400برنامه فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های این هفته در سراسراستان می باشد.

وی  عنوان کرد : با توجه به ظرفیت ها و سرمایه های ورزشی استان همه باید تلاش کنیم زمینه و بستر توسعه ورزش در بعد قهرمانی و همگانی آن را در استان فراهم کنیم و گام های بلندی را برای نهادینه کردن ورزش در میان خانواده ها برداریم. 

 متولی ورزش هرمزگان یادآورشد:برگزاری یادواره شهدای ورزشکار،همایش و جشنواره های پیاده روی،غبارروبی گلزار شهدا،برگزاری مسابقات مختلف هیاتهای ورزشی،برگزاری جشنواره های ورزشی متناسب با گروه های سنی، برگزاری همایش کوهپیمایی و دوچرخه سواری و..... از جمله مهمترین برنامه های این هفته در سراسراستان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز