رئیس سازمان صمت هرمزگان خبر داد :

وجود ۱۲۴ طرح صنعتی بالای ۶۰درصد پیشرفت در استان هرمزگان

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۴۸۴۴۹
وجود ۱۲۴ طرح صنعتی بالای ۶۰درصد پیشرفت در استان هرمزگان
رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: 127 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان هرمزگان وجود دارد که تکمیل آن در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، خلیل قاسمی افزود: 1247 طرح صنعتی در استان وجود دارد که از این تعداد 127 طرح با بیش از 60درصد پیشرفت در استان شناسایی شده است.

وی عنوان کرد : مجموع سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی نیمه تمام استان هرمزگان843 هزار و 54 میلیارد ریال برآورد شده که در صورت تکمیل،27 هزار و 995 فرصت شغلی در این استان ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صمت هرمزگان اظهار داشت: شهرستان بندرعباس با 39 طرح و میزان سرمایه‌گذاری88 هزار و 253میلیارد ریال بیشترین و شهرستان بستک با3 طرح و سرمایه‌گذاری 30 میلیارد ریال کمترین طرح‌های نیمه تمام صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی استان هرمزگان را به خود اختصاص داده‌اند.

قاسمی با تاکید بر حمایت از طرح های بزرگ و واحدهای تولیدی استان عنوان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام به خصوص طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی، در اولویت امور سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار دارد. 

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: انتظار داریم بانک‌ها امسال نیز مثل سال گذشته با ما همکاری مطلوبی داشته باشند تا در راستای تحقق شعار سال که بحث مانع زدایی ها، تولید و اشتغال است، گام‌های خوبی برای استان برداریم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سیاست استان در توسعه فعالیت‌های اقتصادی برگرفته از اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است گفت: در این باره رونق تولید و احیاء واحدهای راکد و نیمه تمام، توسعه تجارت و ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز