مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان خبرداد :

آغاز ثبت‌نام سی‌ و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان هرمزگان

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۴۹۴۳۱
آغاز ثبت‌نام سی‌ و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان هرمزگان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان از آغاز ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان در سی و سومین جشنواره امتنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، دکتر هادی ابراهیمی ضمن اعلام این خبر گفت: این اداره کل همانند سال های گذشته، امسال نیز قصد دارد جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان هرمزگان را برگزار کند.

 وی خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir از سه شنبه ۲۷ مهرماه ماه آغاز و تا چهارشنبه ۲۶ آبان ماه به مدت یک ماه ادامه دارد.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: انگیزه بخشی و افزایش همدلی در جامعه کار و تلاش ، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران است.

 هادی ابراهیمی ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با تعامل جامعه کار و تولید و بنگاه های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان هرمزگان در سطح ملی باشیم.

 ابراهیمی در پایان اضافه کرد: انتظار می‌رود کارفرمایان و کارگران خلاق سراسر استان هرمزگان هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کرده و ادارات شهرستان‌ها نیز نسبت به اطلاع‌رسانی در این خصوص به جامعه هدف همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز