پس از قهرمانی نونهالان آبفا و راهیابی به مسابقات کشوری؛

نوجوانان آبفا قهرمان لیگ برتر فوتبال بندرعباس شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۵:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۹۹۲۹
نوجوانان آبفا قهرمان لیگ برتر فوتبال بندرعباس شد
جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان شهرستان بندرعباس به آبفای هرمزگان رسید.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، تیم نوجوانان آبفای هرمزگان که یک هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان لیگ برتر بندرعباس جام شهدای مدافع سلامت شده بود در بازی پایانی نیز با برتری ۷ بر یک مقابل تیم نبرد بزرگ بندرعباس ۱۸ امتیازی شد و بدون شکست بر سکوی قهرمانی ایستاد. آبفا با این قهرمانی به لیگ برتر استان راه پیدا کرد.

همچنین بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع نیز به نام آبفا ثبت شد.

  امیرحسین فارسی از تیم آبفا نیز آقای گل مسابقات شد.

مراسم اهدای جام قهرمانی به تیم فوتبال آبفای هرمزگان با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، دبیر هیات فوتبال استان، رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار شد.

امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با تبریک این مقام ابراز امیدواری کرد، با وجود استعدادهای درخشان هرمزگان و بویژه بندرعباس، باشگاه آبفا بتواند زمینه تربیت بازیکنان حرفه ای بویژه در سطح ملی برای آینده فوتبال کشور فراهم آورد.

وی پشتکار و تلاش بازیکنان تیم نوجوانان و مربیان این تیم را ستود و گفت: باشگاه آبفا تمام تلاش خود را در راستای موفقیت تیم های پایه به کار می گیرد تا بتوان در آینده از این بازیکنان در سطح ملی و بین المللی بهره برد.

احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس نیز در این مراسم با قدردانی از مدیرعامل آبفای هرمزگان در حمایت از تیم های ورزشی گفت: هر چه تعداد مسابقات و تیم ها افزایش یابد کیفیت مسابقات نیز ارتقا می یابد.

وی ابراز امیدواری با همکاری تیم های همچون آبفا بتوانیم کیفیت مسابقات را بهبود ببخشیم.

گفتنی است، پیش از این، تیم نونهالان آبفای هرمزگان نیز قهرمان لیگ برتر استان شده بود و به مسابقات کشوری را یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز