معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد :

برگزاری ارزشیابی ویژه دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه هرمزگان

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۴:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۱۹۹۱
برگزاری ارزشیابی ویژه دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه هرمزگان
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری ارزشیابی ویژه دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، محمد قویدل گفت: ارزشیابی ورودی (آغازین) در جهت اطلاع از وضعیت آموزشی دانش آموزان و برنامه ریزی برای نحوه ارائه درس از سوی مسئولین آموزشی مدارس مورد توجه است .

قویدل خاطر نشان کرد :  جهت مشخص شدن جایگاه علمی و آموزشی دانش آموزان ، آزمون آغازین با هدف پایش دانش آموزان متوسطه اول و دوم در سنوات تحصیلی گذشته و به منظور سنجش سطح آمادگی آنان برای سال تحصیلی جاری برگزار می شود .

وی عنوان کرد : استفاده از نتایج ارزشیابی جهت برنامه ریزی صحیح تر و بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری و اصلاح برنامه ها و روش های تدریس نیز تاثیر بسزایی دارد .

معاون آموزش متوسطه هرمزگان افزود: این آزمون رایگان و بصورت مجازی از تاریخ 5 آبان ماه  الی 12  آبان ماه برای دانش آموزان پایه های شش گانه مقاطع اول و دوم متوسطه به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود .

وی در پایان خاطر نشان کرد: سوالات آزمون توسط مرکز سنجش وزارت متبوع طراحی و از طریق سامانه sa.medu.ir  از ساعت 8 الی 24 قابل دسترسی است .

گفتنی است ، نحوه ورود دانش آموزان به سامانه از طریق وارد کردن کد ملی و شماره سریال شناسنامه خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز