فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خبر داد :

کشف ۴۸۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای استان هرمزگان

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۱:۱۲
کد خبر: ۱۲۵۲۰۴۶
کشف ۴۸۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای استان هرمزگان
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از ناکامی قاچاقچیان و کشف 480 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، سردار "حسین دهکی"  در تشریح این گفت : در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزبانان این استان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در نوار ساحلی میناب مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

دهکی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر به کشور مشخص شد و مرزبانان دلاور دریابانی میناب در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین موفق شدند، محموله موادمخدر را در آب های سیریک کشف کنند.

وی با اشاره به دستگیری 3 نفر در این رابطه تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات موفق شدند با توقیف یک شناور و در بازرسی از آن، 480 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کنند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان خاطر نشان کرد: مرزبانان در سنگرهای حفاظت از حریم مرزی، شبانه روز در حال دفاع از سر حدات ایران اسلامی هستند و ما امیدواریم با ایجاد امنیتی پایدار و جلوگیری از قاچاق موادمخدر، جوانان کشور عزیزمان را از گرایش به این بلای خانمان سوز مصون داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز