مدیریت نظارت و اعتبار بخش معاونت درمان هرمزگان خبر داد :

ارجاع یک مطب پزشک عمومی به دادسرا

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۲۶۷۸
ارجاع یک مطب پزشک عمومی به دادسرا
مدیریت نظارت و اعتبار بخش معاونت درمان از 435 بازدید از مراکز درمانی سراسر استان هرمزگان شامل مطبها، مؤسسات پزشکی، درمانگاه، بیمارستان و دفتر کار، در طی دو ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، دکتر حمید نصیری گفت: عمده این بازدیدها ، با هدف نظارت بر عملکرد مراکز درمانی و بررسی وضعیت رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی، وقایع ناخواسته   Never Event   و فرآیندهای درمانی و بررسی نحوه ارائه خدمت به بیماران صورت گرفته است.

نصیری  با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد مراکز درمانی و جلوگیری از فعالیت مراکز غیر مجاز نیازمند برنامه ریزی دقیق و بکارگیری نیروهای معتمد و متعهد می باشد، اظهار داشت: از 435 بازدید نظارتی که توسط تیم بازدید واحد نظارت معاونت درمان در طی دو ماه گذشته انجام گردیده است، 190مورد بازدید از مراکز درمانی مربوط به شهریور ماه و 245 مورد بازدید مربوط به مهرماه می باشد.

وی در ادامه افزود: از مجموع بازدید های انجام شده در شهریور ماه به 30 مورد مرکز درمانی و در مهرماه به 35 مورد مرکز درمانی تذکر کتبی داده شد و تنها یک مورد مطب پزشک عمومی مربوط شهر بندرعباس به دلیل استفاده از افراد فاقد صلاحیت در ارائه خدمات درمانی به بیماران در مهر ماه به دادسرا ارجاع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز