شهردار بندرعباس در بازدید از نوار ساحلی عنوان کرد :

کارمند و کارگر شهرداری هیچ فرقی با هم ندارند/پرهیز مدیران مناطق و خدمات شهری از پشت میز نشینی مداوم

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۷:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۳۲۵۲
کارمند و کارگر شهرداری هیچ فرقی با هم ندارند/پرهیز مدیران مناطق و خدمات شهری  از پشت میز نشینی مداوم
شهردار بندرعباس امروز ازمحدوده های بوستان ولایت ،بوستان ورزش ،بوستان غدیر و ساحل سورو بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ،   مهدی نوبانی در بازدید از نوار ساحلی مناطق چهارگانه شهرداری خطاب به مدیران شهری گفت : کارمند و کارگر شهرداری هیچ فرقی با هم ندارند، همه خدمتگذارند و جز خدمت به مردم بندر عباس ما هیچ مسولیتی نداریم ،وی تاکید کرد: ما زمانی می توانیم ادعای کار و خدمات رسانی بکنیم که مردم از ما راضی باشند، تاییدیه کارهاییما توسط مردم صادر می‌شود ،پس برای رضای خدا و خدمت به خلق خدا از هیچ کوششی دریغ نکنید.

نوبانی در این بازدید با تاکید مجدد بر پاکیزگی مداوم ساحل و بوستانهای ساحلی گفت: در بندرعباس جز همین ساحل و دریا هیچ مکانی برای تفریح مردم وجود نداردو مردم انتظار دارند حداقل ساحل تمیز، مرتب و زیبا باشد.

وی افزود: نوار ساحلی و بوستانهای ساحلی باید بطور مداوم پاکسازی و نظافت شود، این دقیقا عین خدمت به مردم است.

شهردار بندرعباس اشاره کرد: وقتی شهروندان ناراضی باشند یعنی کار درست انجام نشده و این جمله کاملا اشتباه است که بگویی (تونمیتوانی همه را راضی کنی) اما میتوانیم برای انجام دقیق کارها نظارت و حضور موثر داشته باشیم تا مردم راضی شوند.

8

این مسئول خاطر نشان کرد : انتظار داریم روسای نواحی، مدیران مناطق و خدمات شهری اول خودشان وسط میدان باشند و از پشت میز نشینی مداوم پرهیز کنند، شهردار بندرعباس با اشاره به شرایط سخت کاری کارگران و زحمات بی‌منت آنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان نمونه بارز یک مدیر در صحنه و میدانی معرفی کرد و بیان کرد: حاج قاسم برای میدان رفتن، برای عملیات، اولین نفر خودش پیش قدم بود و جلوتر از همه در میدان حاضر بود، پس مدیران شهرداری هم باید برای هر کاری و هر خدمتی نفر اول خودشان باشند.

نوبانی یادآور شد : چگونه است که ما با یک پیاده روی ساده در نوار ساحلی برای بازدید خسته و تشنه می‌شویم و بهانه تراشی می‌کنیم اما کارگر باید یک شیفت کاری را مداوم کار کند.

این مسئول در ادامه بازدید با جمعی از کارگران زحمتکش شهرداری دیدار و گفت و گو کرد و بر لزوم پرداخت به موقع حقوق مزایا و بیمه آنها تاکید ویژه کرد .

مهدی نوبانی افزود: در یک سال پیش رو تمرکز ما در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام است و خدمات شهری هم باید مرتب به روز رسانی و مداوم باشد و زنجیره پاکیزگی شهر و ساحل هرگز قطع نشود حتی اگر صد بار یک پروژه ای، مکانی ،المانی درست شود و باز تخریب شود مجدد باید با سرعت عمل مرتب مثل روز اول ترمیم و آماده باشد.

وی گفت: هیچ بهانه ای قابل قبول نیست تنها هدف مجموعه شهرداری خدمت کردن است و بدون سختی و زحمت و تلاش هیچ خدمتی محقق نمی‌شود.‌

وی خاطر نشان کرد: همه مجموعه شهرداری باید مثل کارگران زحمت کش حوزه تنظیف و فضای‌سبز وسط میدان کار و تلاش باشند، وقتی مسئولی مسلط بر کار و همراه کارگر باشد کارگر هم متوجه می‌شود که مدیر و مسئولش دلسوز است و باید با وجدان و دلسوزی بیشتری کار کند.

شهردار بندرعباس در ادامه این بازدیدگفت: وجدان کاری صداقت عدالت و همه این کلمات صرفا برای گفتن و شنیدن نیست تک تک این لغات بار معنایی عمیقی دارد که انسان باید با تفکر و تدبر به آنها فکر کند، هم فکر کند هم عمل کند .

نوبانی در پایان با تاکید بر پاکیزگی و ساماندهی ساحل گفت: کارها نیمه کاره رها نشود پاکسازی و تنظیف شهر و ساحل مرتب صورت پذیرد، هیچ عذر و بهانه ای برای انجام ندادن وظیفه قابل قبول نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز