مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

ایجاد اشتغال با مدل بسیج و افزایش نقش مردم محقق است

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۲۵۷۴۵۹
ایجاد اشتغال با مدل بسیج و افزایش نقش مردم محقق است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: برای ایجاد شغل جدید یک زنجیره وجود دارد که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و بسیج سازندگی به عنوان حلقه های وصل این زنجیره عمل خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هادی ابراهیمی در نشست با اهالی روستای درگهان بخش احمدی اظهارداشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزارتخانه هایی است‌که بیشترین ارتباطات را با مردم دارد و به حق وزیر محترم جناب آقای عبدالملکی آن را وزارت مردم نامید.

ابراهیمی افزود: تجربه چندین و چند ساله نشان می دهد در امور اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نمی توان بدون کمک مردم به توفیق دست پیدا کرد و از این بابت دولت جدید با رویکرد افزایش نقش مردم در اداره کشور فعالیت ها و تصمیم گیری های خود را جامه عمل می پوشاند.

وی بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرحی را مشترکا با بسیج سازندگی استان هرمزگان آغاز کرده است که دقیقا در راستای افزایش نقش مردم در جهت حل معضل بیکاری است و در آن سعی داریم الگوی اشتغال بر اساس مدل اقتصاد مقاومتی را با نتایج حاصله از اجرای طرح به کل کشور نشان دهیم.

ابراهیمی تاکید کرد: بسیج در واقع از ابتدای تشکیل با فرمان حضرت امام خمینی(ره) ذاتا بحث مردمی کردن کارها و افزایش نقش مردم در اداره کشور را بر عهده داشت به عنوان مثال در بحث امنیت و دفاع از کشور به واسطه نیروهای بسیجی و مردمی شاهد موفقیت های فراوان بودیم و بعد ها با توجه به نیازهای کشور این موضوع به سایر بخش ها تسریع پیدا کرد.

وی تصریح کرد: امروز یکی از اساسی ترین نیازهای کشور ایجاد اشتغال است و دولت سیزدهم نیز متعهد شده است که سالانه بیش از یک میلیون شغل جدید ایجاد کند و برای رسیدن به این مهم بایستی از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: برای ایجاد شغل جدید یک زنجیره وجود دارد که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  هرمزگان و بسیج سازندگی به عنوان حلقه های وصل این زنجیره عمل خواهند کرد تا نهایتا محصول نهایی این زنجیره یعنی اشتغال به وجود آید.

ابراهیمی تصریح کرد: شناسایی ظرفیت ها و توانمندی ها، آموزش، هدایت گری، شناسایی بازار، حمایت و پرداخت تسهیلات همه و همه حلقه های زنجیره اشتغال هستند که در این مدل از اشتغالزایی با حفظ سرعت و تلاش برای مانع زدایی در کنار هم قرار خواهند گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز