معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان :

بیش از ۷ هزار مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی در هرمزگان

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۱:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۷۶۳۹
بیش از ۷ هزار مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی در هرمزگان
معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در 7 ماه امسال از بخش‌های خرده فروشی، عمده فروشی، خدماتی، تولیدی، انبارها و سردخانه ها، بیش از 103 هزار فقره بازرسی در سراسر هرمزگان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: در راستای جلوگیری از افزایش قیمت ها، و نوسانات قیمتی در بازار، حوزه بازرسی و نظارت این سازمان با استفاده از توان تمام نیروهای بازرسی اعم از بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت، نیروهای بازرسی اصناف اقدام به رصد و پایش واحدهای صنفی و تولیدی استان نموده تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود .

پیروی منش افزود: برهمین اساس طی 7 ماهه سالجاری بیش از هفت هزار و 348مورد گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی برگزار شده که منجر به کشف تخلفات قاچاق کالا ، اختفا و امتناع از عرضه کالا شده است .

وی در خصوص تعداد بازرسی های صورت گرفته گفت: درهفت ماهه گذشته بیش از 103 هزار و 951مورد بازرسی از واحدهای صنفی ، تولیدی و خدماتی هرمزگان صورت گرفته که هفت هزار و 893 پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

پیروی منش ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده را بالغ بر 374 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بیشترین تخلفات صورت گرفته در هفت ماهه سالجاری در حوزه کالا و خدمات مربوط به نان، میوه و مرکبات، صیفی جات، تخم مرغ ، گوشت مرغ ، گوشت قرمز، قندو شکر می باشد.

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان مجموع تخلفات کشف شده توسط بازرسان این سازمان را 103 هزار و 319 مورد اعلام کرد و افزود: دراین بازه زمانی بازرسان بیش از 8 هزار بازرسی در حوزه کالا و قاچاق انجام داده اند که منجر به 389 پرونده تخلف به ارزش ریالی 22 میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

پیروی منش باقدردانی از مردم استان هرمزگان در زمینه همکاری و مشارکت در تخلف یابی و معرفی واحدهای متخلف گفت امیدواریم شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن 124 ستاد خبری معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اطلاع تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز