در بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از مجتمع بیتا برق جنوب مطرح شد؛

مهم ترین مشکل تولید در استان هرمزگان در بخش بازاریابی است

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۹۰۹۱
مهم ترین مشکل تولید در استان هرمزگان در بخش بازاریابی است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در بازدید از مجتمع بیتا برق جنوب گفت: مهم ترین مشکل تولید در استان هرمزگان در بخش بازاریابی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به همراه مریم یگانه مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان و بی بی مونا علوی مدیر توسعه اشتغال و کارآفرینی اداره کل از مجتمع تولیدی بیتا برق جنوب واقع در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مجتمع تولیدی قرار گرفتند.

شرکت بیتا برق جنوب تولید کننده انواع و اقسام تابلوهای برق است که تولیدات آن در مراکز صنعت برق و پست های برق سطح شهرها مورد استفاده قرار می گیرد.

در این بازدید راهکارهای افزایش تولید این مجتمع بررسی شد و مدیر مجتمع بیان کرد که در صورت حمایت و تقویت خط تولید مجتمع بیتا برق جنوب توانایی اشتغال مستقیم برای ۳۰۰ نفر را دارد.

ابراهیمی نیز در این دیدار اظهارداشت: مهمترین مشکل تولید استان هرمزگان در بحث بازار است و مرزی بودن و امکان قاچاق کالا، دوری از مرکز کشور و به تبع آن بالارفتن هزینه تامین مواد اولیه و عدم وجود بازاریابی های حرفه ای در استان موجب تشدید مشکلات تولیدی ها می شود.

وی افزود: امروزه باید از شرکت های مشاوره ای بازاریابی استفاده کرد و مراکز تولیدی بایست بیشتز به بحث تخصص گرایی توجه کنند چرا که قرار نیست یک مجموعه همه کارهای تخصصی را خودش به تنهایی انجام دهد و باید از ظرفیت سایر مجموعه ها با برون سپاری برخی کارها نیز استفاده کرد.

ابراهیمی بیان کرد: تبلیغات، برند سازی وبازاریابی یک دانش تخصصی است که الان برخی از شرکت ها کارشان صرفا همین امر است و به جای تولید خدمات بازاریابی ارائه می دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تاکیدکرد: ما باید به سمت تولید مبتنی بر قرارداد برویم و با پایین آوردن هزینه های تولید بهره وری را نیز افزایش دهیم چرا که هر چقدر حجم تولید افزایش پیدا کند هزینه تمام شده تولید نیز کاهش پیدا خواهد کرد و این امر به مجموعه های تولیدی استان جهت رقابت با سایر شرکت ها کمک می کند.

گفتنی است در پایان این دیدار از  حسینی مدیرعامل شرکت بیتا برق جنوب توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز