مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان تشریح کرد :

آخرین جزئیات امدادرسانی به زلزله زدگان بندرعباس

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۶۲۶۴۱
آخرین جزئیات امدادرسانی به زلزله زدگان بندرعباس
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات روند امداد رسانی به زلزله زدگان بندرعباس پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، مختار سلحشور تصریح کرد:  در پی وقوع دو زمین لرزه‌ به قدرت ۶.۳ و ۶.۴ در مقیاس ریشتر حوالی ساعت ۱۶ بیست و سوم آبان ماه در شهرستان بندرعباس حوالی بخش فین تا این لحظه بیش از ۱۵۰ پس لرزه رخ داده که مشتمل بر۳ شهر و ۶۱ روستا متاثر از زلزله می باشند.

سلحشور با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰۰نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند،بیان داشت: تاکنون بیش از ۳۸۰۰ دستگاه چادر و بیش از ۲۵۰۰تخته موکت و پتو میان زلزله زدگان توزیع شده است.

وی از ابتدای وقوع زمین لرزه روزانه ۳۶ تیم عملیاتی با ۶۰۰نفر_روز نیروی عملیاتی و امدادی جمعیت هلال احمر از سراسر استان هرمزگان  در مناطق زلزله زده حضور داشته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه تاکنون ۳۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادی و دو فروند بالگرد به منطقه زلزله زده اعزام شده است، تصریح کرد: تاکنون ۶ سورتی پرواز به مناطق متاثر از زلزله انجام شده است.

 این مسئول با اشاره به برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در شهر بندرعباس و اسکان ۲۰۰۰ نفر در این اردوگاه، خاطر نشان کرد:روند امداد رسانی و اسکان اضطراری ادامه دارد و تا پایان بحران در کنار هم مردم  متاثر از زمین لرزه خواهیم بود.

 

نظر شما