جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان:

ارتقاء امنیت و سلامت؛ هدف اصلی اجرای طرح زمستانه پلیس

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۴۵۰۹
ارتقاء امنیت و سلامت؛ هدف اصلی اجرای طرح زمستانه پلیس
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: طرح زمستانه پلیس با هدف ارتقاء امنیت و سلامت و با مشارکت کلیه ارگان های مربوطه از یکم آذرماه آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ " مهرداد مشوق " در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان 1400 که در محور پلیس راه بندرعباس حاجی آباد برگزار شد، اظهار داشت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا آرامش، آسایش و امنیت را برای مردم فراهم سازیم.

مشوق ادامه داد: طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان 1400 با مشارکت دستگاه های مربوطه از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و ... با محوریت پلیس از امروز یکم آذر آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح همانند سال های گذشته شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم و پس از آن گزارش های خوبی را به مردم ارائه دهیم.

مشوق با تأکید بر اینکه اقدامات دستگاهای خدمت رسان باید با همراهی و همکاری مردم همراه شود، افزود: در این خصوص نیازمند مشارکت و تعامل و همکاری مردم با خدمت گزاران خود هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همه توان خود را برای اجرای این طرح به کار گرفته است، گفت: بی تردید حضور پلیس و دیگر دستگاه های امدادی در سطح جاده ها، تاثیر بسزایی در کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث و سوانح رانندگی دارد و نیروی انتظامی در این طرح نیز همانند سال های گذشته و با افزایش چشمگیر تیم های گشتی پلیس در محورهای مختلف مواصلاتی استان هرمزگان، تأمین امنیت مردم را که مهمترین وظیفه این سازمان می باشد، با جدیت تمام دنبال خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شهروندان و هموطنانی که در زمستان امسال قصد مسافرت به استان هرمزگان دارند نیز خواست با خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی استان و تیم های امدادی و خدمات جاده ای همکاری لازم را داشته و به مقرارت عبور و مرور توجه بیشتری داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز