مدیرکل کمیته امداد هرمزگان:

اهدای ۵۰ دستگاه لب تاپ به دانشجویان ایتام شهرستان جاسک

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۷:۵۸:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۴۸۲۳
اهدای ۵۰ دستگاه لب تاپ به دانشجویان ایتام شهرستان جاسک
در راستای کمک به تحصیل دانشجویان نیازمند، کمیته امداد با همکاری موسسه خیریه عترت بوتراب تعداد 50 دستگاه لب تاپ به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان به دانشجویان خانواده های ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جاسک اهداء نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین شکوری، رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه عترت بوتراب ، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ، محمد رادمهر فرماندار جاسک و جمعی از مسئولین شهرستان ، مراسم اهدای لب تاپ به دانشجویان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: در راستای کمک به تحصیل دانشجویان نیازمند، کمیته امداد با همکاری موسسه خیریه عترت بوتراب تعداد 50 دستگاه لب تاپ تهیه و به دانشجویان خانواده های ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جاسک اهداء نمود.

جلیل تراهی ارزش هر لب تاپ را 30 میلیون تومان عنوان نمود و افزود: برای تهیه این تعداد لب تاپ بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

تراهی ادامه داد: با همکاری این موسسه خیریه به تعداد چهار زوج جوان دانشجو از خانواده های ایتام تحت حمایت کمیته امداد جاسک، مبلغ 20 میلیون تومان به عنوان کمک هزینه ازدواج به زوج ها اهدا گردید.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دانش آموز و دانشجویی نباید به دلیل مشکلات مالی از تحصیل باز بماند، اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان مستعد تحت حمایت، آینده‌سازان و سرمایه های علمی ایران اسلامی هستند و حمایت تحصیلی از این عزیزان، یکی از اولویت ها و برنامه های مهم فرهنگی این نهاد مقدس می باشد.

تراهی ضمن قدردانی از موسسه خیریه عترت بوتراب که همیشه یاریگر خانواده های ایتام تحت حمایت این نهاد می باشند، یاد آور شد: هم اکنون تعداد 2 هزار و 150 دانش آموز و 140 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جاسک هستند که از این تعداد 171 دانش آموز و 37 دانشجو تحت پوشش موسسه خیریه عترت بوتراب می باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز