مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران هرمزگان :

مهمترین هدف بنیاد، توانمندسازی ایثارگران جویای شغل است

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۲۶۴۹۸۲
مهمترین هدف بنیاد، توانمندسازی ایثارگران جویای شغل است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت:توانمندسازی و برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه ایثارگران جویای شغل، از اهداف مهم این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عطا ناوکی در نشست با غلامعلی داورپناه معاونت منابع انسانی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و اسماعیل علی یاس رییس اداره کار منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: رویکرد استاندار هرمزگان قبل از جذب ایثارگران در صنایع، آموزش و توانمندسازی این  ایثارگران است که در این راستا بنیاد نیز آمادگی لازم را دارد تا از همه ظرفیت‌ها برای تقویت این هدف مهم استفاده کند.

ناوکی با اشاره به اینکه ایثارگران متقاضی شغل در رشته‌های فنی پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به صنایع معرفی می شوند، افزود: برای این کار نیازمند تعامل، مشارکت، همکاری و مشاوره‌های مدیران صنایع هستیم که بتوانیم دغدغه اشتغال جامعه هدف را رفع کنیم.

وی توانمندسازی فرزندان شاهد و ایثارگر جویای شغل را از اهداف مهم بنیاد دانست و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی هدفمند تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مشکلات درمانی، رفاهی، مسکن، معیشت و اشتغال ایثارگران را آن‌گونه که در شان آنان است برطرف کنیم.

معاونت منابع انسانی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای این عرصه را گرامی داشت و گفت: از هیچ تلاشی در خصوص رفع مشکل اشتغال و به کارگیری جامعه شاهد و ایثارگر در این مجموعه دریغ نمی کنیم.

پایان این نشست مصوب شد با هماهنگی اداره کار منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در راستای جذب جامعه ایثارگری در طرح توسعه جدید شرکت فوق‌الذکر اقدامات و همکاری‌های لازم صورت بگیرد.

گفتنی است این نشست با حضور غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد هرمزگان و قاسم صادقی رئیس اداره اشتغال این نهاد برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز