مهارآتش سوزی درسایت جنوبی منطقه ویژه پارسیان

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۶۴۵۱
مهارآتش سوزی درسایت جنوبی منطقه ویژه پارسیان
مدیر HSEE منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی برپارسیان ازمهارآتش سوزی در ساختمان اداری یکی از پیمانکاران منطقه ویژه خبر داد و از همکاری همه نهادها درمهار این آتش سوزی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسن شیرپور در تشریح حادثه در سایت جنوبی منطقه ویژه پارسیان بیان داشت: آتش سوزی از مهمان سرای شرکت عمران ساحل شامل ۴ اتاق اغاز شد و به کانکس اتاق کنترل کیفی سرایت کرد.

شیرپور اظهار داشت: آتش سوزی موجب تخریب کامل مهمانسرا و دو کانکس شرکت پیمانکار شد، این آتش سوزی همچنین به تجهیزات داخلی ساختمان شرقی که در مجاورت ساختمان مهمانسرا واقع بود خسارت هایی وارد کرد.

وی بیان داشت با همکاری اکیپ های آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و آتش نشانی شهرهای کوشکنار،دشتی و پارسیان و تانکرهای آب رسانی پشتیبان این آتش سوزی مهار شد.

شیرپور با ابراز  تقدیر و تشکر ویژه از همکاری فرماندار پارسیان،بخشداران و شهرداران شهرهای کوشکنار، دشتی و پارسیان و سایر افراد کمک رسان خاطرنشان کرد: با ورود به موقع واحدهای امدادرسان و اقدامات انجام شده این آتش سوزی به طور کامل مهار و خاموش شد.

 مدیر HSEE منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در پایان با بیان اینکه علت اصلی وقوع آتش سوزی در دست بررسی است گفت: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در پی نداشت و تیم های ارزیاب در حال برآورد خسارت های مالی می باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز