بحران کووید ۱۹ وسرعت استفاده از فضای مجازی در اموزش

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۶۵۳۸
بحران کووید ۱۹ وسرعت استفاده از فضای مجازی در اموزش
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم اختتامیه همایش ملی مجازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی هزاره گفت:کووید ۱۹ سرعت استفاده از فضای مجازی در آموزش را دو چندان کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر حسین فرشیدی ضمن خسته نباشید و خداقوت از حضور موثر دانشمندان، اساتید و صاحبنظران حوزه آموزش در این همایش گفت: از کنار خلیج نیلگون همیشه فارس آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای شما عزیزان و شرکت کنندگان در این همایش دارم.

 فرشیدی ابراز کرد: ما در این روزها، دوران بحران زلزله را می‌گذرانیم که تقریبا روزانه با چندین پس لرزه همراه است: در این شرایط مفتخریم که توانستیم در خدمت شما باشیم و از مطالب و مباحث بسیار ارزنده شما استفاده کنیم آن چیزی که از تجربه دوستان در این چند روزه شاهد بودیم نتیجه تلاش ها و تجربیات چندین و چند ساله محققین و متخصصین این امر بوده است.

وی بیان کرد: بدون شک همایش امروز یک هیجانی در کشور ایجاد خواهد کرد و این نقطه نظرات بسیار انسان را دلگرم می کند؛ به سادگی نمی توان از کنار کووید ۱۹ گذشت؛ کاری که طی ۱۰ سال اخیر قصد اجرای آن را داشتیم و در ۲ دو سال گذشته کووید ۱۹ شتاب دهنده آن بود استفاده از ابزارهای نوین الکترونیکی و ظرفیت فضای مجازی بود.

فرشیدی تصریح کرد: کووید ۱۹ توانست ما را با سرعت دوچندان برای استفاده از فضای مجازی در آموزش وارد کارزار الکترونیک کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: تغییرات امروزی برای تحقق کامل آموزش مجازی کافی نیست؛ آن چیزی که در این همایش عنوان شد، نحوه انتقال هنر استاد به دانشجو و مفاهیم علمی با استفاده از ابزارهای الکترونیکی در یادگیری بود؛ عمل در آموزش پزشکی نیاز به زمان دارد و امیدواریم کمیته ای از دل این همایش انشالله بیرون بیاید و مصوبات و راهکارهای عملی برای آینده و روی آن هم کار شود‌.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز