برنامه های گرامیداشت هفته معلولان، مردم محور برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۸:۰۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۷۷۹۳
برنامه های گرامیداشت هفته معلولان، مردم محور برگزار می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برنامه های گرامیداشت هفته معلولان برای دستیابی به اهداف مورد نظر به صورت مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازهرمزگان، علی رئوفی در نشست هماهنگی برگزاری هفته بزرگداشت معلولان با اشاره به اهمیت رسیدگی به امور معلولان، عنوان کرد: با توجه به اهمیت رسیدگی به امور معلولان، سازمان بهزیستی در کشور با محوریت رسیدگی به امور این قشر تشکیل شده است.

رئوفی افزود: معلولان ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری دارند که باید در جامعه معرفی شوند.

وی در همین خصوص، افزود: نابینایان و معلولان حافظ قرآن، ورزشکار، هنرمند در بخش صنایع دستی و سایر نخبگان معلول ظرفیت های هرمزگان هستند.

رئوفی خاطرنشان کرد: از ظرفیت رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی برای معرفی توانمندی های جامعه معلولان در بخش های مختلف استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت جذب کمک های خیران برای توانمندسازی معلولان، تصریح کرد: ضروری است در مسیر جذب کمک های خیران برای توانمندسازی معلولان از سوی اداره کل بهزیستی اقدام شود.

رئوفی گفت: سازمان بهزیستی همه انجمن ها را به صورت یکسان کمک و حمایت کند تا به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

وی افزود: از ظرفیت ها و پتانسیل های مردمی در راستای گره گشایی از مشکلات جامعه معلولان استان، استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین خصوص خاطرنشان کرد: محیط و مراکز نگهداری معلولان، سالمندان، شیرخوارگاه ها ضروری است بیش از پیش در معرض بازدید عموم مردم برای آشنایی آنها با این مراکز قرار گیرد.

رئوفی تصریح کرد: برنامه های گرامیداشت هفته معلولان مردم محور برگزار شود تا مردم با آشنایی با مشکلات، چالش ها و پتانسیل های معلولان در جهت حمایت از آنها بیشتر ترغیب شوند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز