ساخت واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده هرمزگان توسط شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۶۷۹۴۰
شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس علاوه بر ارائه خدمات امدادی و پشتیبانی در مناطق زلزله زده استان، ساخت 10 واحد مسکونی را در این مناطق آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس بیان کرد: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس علاوه بر ارائه خدمات امدادی و پشتیبانی در مناطق زلزله زده استان، ساخت 10 واحد مسکونی را در روستای گیشان غربی آغاز کرده است.

نرگس صداقت ادامه داد: 3 گروه اجرایی عمرانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برای احداث ضرب العجل ساختمان‌های مسکونی در این منطقه مشغول به فعالیت هستند تا هرچه زودتر از مصائب و سختی‌های پیش آمده به ساکنان این مناطق کاسته شود و شرایط بازگشت این عزیزان به زندگی عادی تسریع یابد.

صداقت با بیان اینکه آوار برداری در روستای گیشان غربی ظرف کمتر از یک هفته تمام شد و در روستای زرتو نیز در حال اتمام است، ابراز کرد: 8 تیم از مهندسان عمرانی زبده شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس جهت تسریع در ساخت و سازهای مناطق زلزله زده حضور دارند و مطابق با نیازسنجی های صورت گرفته مراحل ساخت و سازهای مسکونی را پیش بری می‌کنند.

وی افزود: نیروی متخصص شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان نماینده ویژه این شرکت نیز از ساعات اولیه پس از زمین‌لرزه در مناطق زلزله‌زده حضور دارد و به ساماندهی امور و پشتیبانی می‌پردازد و در راستای رفع نیازمندی‌های ساکنان مناطق زلزله زده مطابق با نیازسنجی‌های انجام پذیرفته از سوی ستاد مدیریت بحران استان خدمت‌رسانی را در این مناطق ادامه خواهیم داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: تاکنون نیز علاوه بر خدمات امدادی و پشتیبانی در این مناطق با اعزام انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین، راه‌سازی و تانکر آب‌رسانی سیار به ارائه خدمت در این مناطق پرداخته‌ایم.

صداقت در پایان گفت: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس همواره هم‌راستا با وظیفه اصلی خود که تأمین امنیت سبد سوخت کشور است، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را مد نظر قرار داده است و در خدمت‌رسانی و فعالیت‌های عام‌المنفعه پیشگام بوده است و در این راستا وظایف خود را به‌عنوان متولیان بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در قبال جامعه به‌ویژه مردم هرمزگان دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز